طراحی داخلی یک مرکز کنفرانس در قلب نیویورک [رپورتاژ آگهی]

تبلیغات کلیکی

شرکت دکوراسیون داخلی و معماری سُم از سال‌ها پیش با شرکت حقوقی کرک‌لند و الیس همکاری و دوستی داشته و دارند. در نتیجه وقتی که مدیران این شرکت حقوقی قصد طراحی یک تالار کنفرانس در شهر نیویورک را کردند اول از همه به سراغ دوستان و همکاران قدیمی‌شان در شرکت سُم رفتند. این دفتر در سیتی گروپ سنتر که این روزها با اسم جدیدش (شماره 601 بلوار لگزینگتون) خوانده می‌شود و در طبقه‌ی پنجاهم قرار دارد، در نتیجه دیدی 360 درجه‌ای به منظره‌ی شهر نیویورک دارد.

این پروژه‌ی عظیم ساختمانی شامل طراحی 12 اتاق کنفرانس مختلف می‌شد. شرکت دکوراسیون داخلی و معماری سُم یک طرح کاملاً مدرن را برای این تالار و اتاق‌های متعدد کنفرانس، استراحت‌گاهی با کلیه‌ی امکانات و یک اتاق پذیرش در نظر گرفت. مهم‌ترین فضاها، علاوه بر خود تالارها و اتاق‌های کنفرانس، اتاق پذیرش و استراحت‌گاه بود به همین دلیل طراحی داخلی این دو بخش از اهمیت بالایی برخوردار بود. در طراحی مبلمان اداری این فضاها از مدرن‌ترین مبلمان استفاده شد. مبلمان اداری در استراحت‌گاه نرم‌تر و راحت‌تر طراحی شد تا برای ملاقات‌های طولانی و استراحت مابین جلسات مناسب باشد. در عوض در طراحی دکوراسیون اداری اتاق‌های کنفرانس از مبلمان رسمی‌تر استفاده شده تا حال و هوای جدی‌تری به این محل‌ها بدهد و تفاوت های ویزه ای با دکوراسیون داخلی منزل داشته باشد.

سقف کاذب در کل ساختمان از اهمیت فراوانی برخوردار بود. به همین دلیل در طراحی داخلی همه‌ی اتاق‌ها، تالارها و فضاهای داخلی از سقف کاذب استفاده شد. سقف کاذب بیش‌ترین کمک را برای تنوع نورپردازی در این اتاق‌ها و تالارها فراهم کرد. به خصوص در طراحی تالار بزرگ چند منظوره که برای دوره‌های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد از سقف کاذب کناف استفاده شد. طراح داخلی از سقف کاذب در رنگ‌های متنوع استفاده کرد تا تنوع بصری ساختمان را بهبود ببخشد. استفاده از سقف کاذب کناف در عین‌حال کیفیت سیستم تهویه را نیز بالاتر برده و هزینه‌های انرژی را پایین آورد.

هنر خیاطی را با خانم عمرانی به راحتی فرا بگیرید.

یکی از هنر هایی که بانوان علاقه زیادی به یادگیری آن دارند هنر خیاطی است.این روزها شاهد هستیم که آموزشگاه های زیادی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کلاس خیاطی کرده اند.اما شاید به دلایل مختلف همه شرایط حضور و استفاده از این کلاس ها را نداشته باشند. به همین دلیل شاید یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین روش هایی که می توان برای این امر استفاده کرده تهیه یک محصول اموزشی در این رپزمینه و تماشای آن است. یکی از محصولاتی که در چند سال گذشته توانسته توجه خانم ها را به خود جلی نماید مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی است. مجموعه فوق توسط ایشان تدریس می شود و یکی زا کامل ترین و در عین حال روان ترین اموزش هایی است که در زمینه خیاطی روانه بازار شده است.

شما در مجموعه خیاطی خانم عمرانی می توانید ده ها جلسه آموزشی مختلف را بگذارنید و با صدها نکته ریز و درشت آشنا شوید.در این دوره شما با 400 تکنیک خیاطی آشنا خواهید شد و نکماتی را فرا خواهید گرفت که شاید در هیچ کلاش اموزشی به انها حتی اشاره ای هم نشود. با هزینه ای اندک و در زمانی کوتاه می توانید اقدام به تهیه محصول اموزش خیاطی خانم عمرانی نموده و در منزل بارها به تماشای نکات اموزش آن بپردازید تا در نهایت در هر کدام از موارد به تسلط لازم دست یابید.

این مجموعه ارزشمند را می توانید رد قالب 22 دیسک فشرده و در سطح 1 و 2 از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

 

چای سبز و خواصی باور نکردنی آن

چندی نمی گذرد که این نوشیدنی  بر سرزببان ها افتاده و در اکثر خانواده های ایرانی توانسته وارد شود. بله چای بز یکی از گیاهانی است که با دارا بودن خواصی بی نظیرش توانسته خیلی زود مورد توجه خانواده های ایرانی نیز واقع شود.یکی از خوش نام ترین برندهایی که به تولید این محصول می پردازد برند تیما است. چای سبز لاغری که توسط برند تیما تولید شده دارای طعمی بسیار گوارا و عطری به یاد ماندنی است. علت این امر هم استفاده از گیاهانی همچون زیره و کاسیا و زعفران در کنار گیاه چای سبز است که توانسته مزه گز بودن چای  را گرفته و در عوض عطر و بویی دلپذیر به ان بخشد.

مصرف روزانه چای سبز می تواند  کمک فراوانی در کاهش وزن و از بین بردن بافت های چربی در بدن شما نماید. همچنین به دلیل آنتی اکسیدان هایی که در این گیاه جادویی وجود دارد نام دیگر انر ا نوشیدنی ضد سرطان نهاده اند.بی دلیل نیسشت که مردم ژاپن روزانه چند وعده اقدام به نوشیدن این گیاه می نمایند و طبق آخرین آمارها درصد مبتلا شدن مردم این کشور به سرطان نسبت به دیگر کشورها بسیار پایین تر می باشد.

همین الان می توانید از فروشگاه های معتبر در سراسر کشور اقدام به خرید محصول چای سبز نمایید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

رپورتاژ اگهی

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی داخلی یک مرکز کنفرانس در قلب نیویورک [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *