ضرورت حفظ امنیت فرزندان در فضای مجازی [ رپورتاژ آگهی ]

اپلیکیشن طاقچه

رپورتاژ آگهی : با توجه به اعتیاد نوجوانان امروزی به اینترنت و شبکه های اجتماعی و گوشی های هوشمند، مانیتورینگ و حفظ امنیت فرزندان در فضای مجازی برای والدین امری دشوار و پیچیده شده است. امروزه فرزندان ما در هر سنی، حتی سنین بسیار کم و در دوران کودکی با اینترنت و شبکه های اجتماعی مواجه و آشنا می شوند درحالی که حتی نمی توانند به درستی افراد سالم را از افراد خطرناک تشخیص بدهند. اگر فرزند شما، مانند خیلی از بچه های باهوش وابسته به تکنولوژی، به گوشی موبایل هوشمند خود و یا تبلت خودش وابسته شده و حاضر به جدایی از آن نیست، این بهترین زمان برای شماست تا مانیتورینگ و کنترل گوشی یا تبلت فرزند خود را آغاز کنید، چراکه فرزند شما نیز ممکن هست در مواجه با افراد خطرناک و خطرات آنلاین و یا مطالب مضر موجود در اینترنت قرار بگیرد. در گذشته نه چندان دور همه تصور میکردیم که کنترل ارتباطات اینترنتی و فعالیت های مجازی کودکان در بستر اینترنت و با گوشی های تلفن همراه بر والدین پوشیده هست و عملا راهی برای کنترل این فعالیت ها و کنترل فرزندان نیست، اما این کار با برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین شدنی است !

INFO

خطرات مجازی و آنلاین در کمین نوجوانان هستند

صندوق کودکان ملل متحد در بررسی انجام شده که بیش از ۱۰ هزار جوان ۱۸ ساله از ۲۵ کشور جهان در آن شرکت داشتند، دیدگاه نوجوانان را در مورد خطرات مجازی و آنلاین که آنان در جهان مرتبط با آن روبرو هستند، نشان داده است. “کورنلیوس ویلیامز” مشاور مدیر حفاظت کودکان یونیسف گفت: اینترنت و تلفن همراه در دسترسی افراد جوان به اطلاعات، تحول چشمگیری ایجاد کرده اما یافته‌های بدست آمده در این نظرسنجی مشخص شده که خطر سوء‌استفاده آنلاین برای دختران و پسران تا چه اندازه واقعی است.

در سطح جهان از هر سه کاربر اینترنتی یک نفر کودک است. یافته‌های به دست آمده در این نظرسنجی نگرش مهمی از افراد جوان و نوجوان ارائه می‌دهد. یونیسف قصد دارد صدای نوجوانان را در حالی که برای مقابله با خشونت‌های آنلاین، سوء استفاده مجازی و… کمک می‌خواهند به گوش همگان برسانند و به این اطمینان برسد که کودکان بتوانند از فوائد اینترنت و تلفن همراه به طور کامل بهره‌مند شوند.

این در حالی است که بنابر گزارش فوق، نوجوانان ظاهرا نسبت به توانایی‌شان برای حفاظت از خود در فضای آنلاین اعتماد به نفس کافی دارند و تقریبا ۹۰ درصد مصاحبه شوندگان معتقدند که می‌توانند در برابر خطرات آنلاین از خود محافظت کنند. به گزارش خبرگزاری شیهوا: همچنین تقریبا از هر ۱۰ مصاحبه شونده شش نفر اظهار داشتند که ملاقات با افراد جدید به صورت آنلاین تا حدودی یا کاملا برای آنان حائز اهمیت است اما تنها ۳۶ درصد کاملا معتقدند که می‌توانند در مورد صحت داشتن یا نداشتن گفته‌های مخاطب آنلاینِ خود نظر بدهند. با توجه به آمار رسمی که ارائه شده مانیتورینگ و ردیابی موبایل فرزندان در فضای مجازی برای والدین امری ضروری است.

چرا برنامه ردیابی گوشی مورد نیاز هست؟

با برنامه ردیابی گوشی فرزندان، اکنون شما قادر خواهید بود تا امنیت فرزندان خود را تامین کنید و محیط پرمخاطره اینترنت را برای آنها تبدیل به محیطی امن و ایمن کنید. این کار شدنی است به واسطه نصب نرم افزار ردیابی گوشی نظارت والدین شما قادرید تا موقعیت مکانی لحظه ای کودکان خود را روی نقشه ببینید، پیامک های رد و بدل شده آنها را بررسی کنید، روی برنامه های نصب شده روی گوشی فرزند خود کنترل داشته باشید، برنامه های مضر و نامناسب را بلاک کنید تا فرزند شما نتواند آنها را باز کند، پیام های رد و بدل شده روی شبکه های اجتماعی آنها را مدیریت و کنترل کنید، مکالمات تلفنی آنها را کنترل و ردیابی کنید، وب سایت های محبوب و وب سایت هایی که روی گوشی خود باز میکنند را مشاهده کنید و در صورت نیاز دسترسی به برخی سایت ها را برایشان محدود کنید، گوشی همراه آنها را کنترل از راه دور کنید و وضعیت GPS یا وای فای را بررسی و تغییر دهید و…

تمامی این اطلاعات روی پنل کاربری نظارت والدین و داشبورد آن قابل مشاهده هست که شما می توانید با اکانت اختصاصی خودتان وارد پنل خود شده و آنجا کلیه اطلاعات ارسال شده از گوشی فرزند خود را مشاهده کنید. اکنون شما متوجه خواهید شد که فرزند شما چه اعمالی را در اینترنت انچام داده یا چه فعالیت هایی روی شبکه های اجتماعی داشته و… .

INFO2-2مشخصات بهترین نرم افزار ردیابی موبایل اندرویدی

میلیون ها دلیل مختلف وجود دارد که چرا شما ممکن است بخواهید تا گوشی اندرویدی فرزند خود و یا کارمندان شرکت خود و یا عزیزان خود را ردیابی و مانیتور کنید که برای تمامی این موارد، نرم افزار ردیابی گوشی نظارت والدین بهترین و جامع ترین راه حل است. سامانه ای قدرتمند که نه تنها به شما امکان مدیریت تماس ها را داده بلکه اپلیکیشنی بسیار دقیق برای کنترل مکان دقیق موبایل و همچنین وب سایت های باز شده با مرورگر گوشی و کنترل برنامه های نصب شده روی گوشی و … نیز هست. به محض نصب و فعال سازی برنامه ردیابی نظارت والدین این برنامه به طور خودکار مخفی شده و شروع به ارسال اطلاعات به پنل کاربری شما می کند. اطلاعاتی از قبیل :

  • ردیابی مکان موبایل فرزند شما به صورت لحظه لحظه حتی زمانی که GPS گوشی خاموش باشد (مکان یابی به واسطه دکل های مخابراتی)
  • ردیابی مکالمات موبایل و نیز ردیابی کامل پیامک ها به طور لحظه ای
  • ردیابی تاریخچه مرورگر موبایل و سایت های مشاهده شده روی مرورگر گوشی اندرویدی
  • دسترسی و ردیابی شماره مخاطبین گوشی
  • ردیابی برنامه های نصب شده روی موبایل اندرویدی
  • گزارش میزان شارژ باتری، وضعیت وای فای گوشی، وضعیت GPS گوشی و…
  • ردیابی تمام شبکه های اجتماعی
  • مسدود کردن سایت های نامناسب روی گوشی فرزندتان

محافظت و مراقبت مجازی از عزیزان شما

مهم ترین انگیزه اولیه در توسعه و ساخت سامانه کنترل موبایل نظارت والدین، ارائه ابزاری قدرتمند و همگام با تکنولوژی روز دنیا به منظور محافظت و کنترل مجازی نوجوانان، جوانان، عزیزان، سالمندان و افراد نزدیک و محبوب در زندگی شماست. در این برهه از زمان که عدم اطمینان بالا از امنیت و خطرات احتمالی در فضای مجازی گریبان گیر اکثریت مردم شده است، برنامه ردیاب موبایل نظارت والدین چشم های شما را همواره روی فرزندانتان نگاه می دارد. هزاران والدین در سراسر دنیا فرزندان خود را از خطرات آنلاین، تهدیدهای موجود در زندگی و تاثیرات مخرب شبکه های اجتماعی نجات می دهند. این بهترین فرصت برای کنترل فعالیت های آنهاست، اینکه آنها کجا هستند و یا در حال انجام چه کاری هستند که ممکن است برای آنها خطر آفرین باشد. پس فرصت را از دست نداده و مراحل نصب و فعال سازی برنامه را دنبال کنید.

ردیابی گوشی گمشده از طریق اینترنت

اگر گوشی اندرویدی شما گم شده و یا به سرقت رفته، آرامش خود را حفظ کنید و نفس عمیقی بکشید. ما در اینجا قصد داریم تا یکی از روش های مهم و کاربردی برای ردیابی گوشی گم شده یا سرقت شده را به شما معرفی کنیم. خوشبختانه در چنین شرایطی کارهایی می توانید انجام دهید که در مواردی همراه با بازپس گیری و پیدا کردن گوشی همراه خواهد بود. در ادامه به معرفی این روش خواهیم پرداخت.

برای پیدا کردن گوشی های گم شده و یا دزدیده شده می توانید از برنامه های ردیابی موبایل استفاده کنید که به مراتب با درصد موفقیت بالاتر، اعلام موقعیت دقیق تر و نیز بسیار سریعتر قابل ردیابی است. البته دقت کنید که این برنامه باید قبل از گم شدن گوشی بر روی دستگاه نصب شود. پیشنهاد میکنیم بعد از پیدا کردن گوشی خود یا قبل از اینکه اتفاق ناگوار مشابه برای شما رخ دهد یک برنامه ردیابی گوشی را روی گوشی همراه خود نصب کنید.

برنامه ردیابی گوشی اندروید نظارت والدین در حال حاضر یکی از برترین نرم‌افزار‌های ضد سرقت و ردیاب گوشی در ایران است که اختصاص به گوشی های اندرویدی دارد و دارای امکانات و ویژگی های بسیاری است که امکان کنترل کامل موبایل را به شما می دهد. درصورتیکه تلفن همراه شما سرقت شده و یا گم شده است، می‌توانید مکان موبایل خود را از طریق نقشه‌های گوگل ردیابی کنید و مکانی که تلفن همراه شما و احتمالا سارق در آن قرار دارد را مشاهده نمایید! در صورتی که تمایل دارید تا گوشی اندرویدی خود را از طریق اینترنت و با برنامه ردیابی کنید و کاملا مستقل به هدف خود برسید مراحل نصب و فعال سازی برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین را دنبال کنید.

به کارگیری ابزار مدرن جهت کنترل فرزندان در دنیای مدرن

گاها پیش می آید که فرزندان از مدرسه فراری می شوند و به جای حضور در مدرسه به مکان هایی دیگر می روند که ممکن است برای آنها خطر آفرین شود. در ادامه مطلبی را از زیان یک مادر می خوانید که تجربه این موضوع را داشته و توانسته با استفاده از نرم افزار کنترل والدین (Parental Control Software) یا همان برنامه ردیابی موبایل از بروز خطرات محتمل برای فرزند خود جلوگیری کند.

مراقبت و کنترل کودکان واقعا کاری دشوار و حساس هست مخصوصا وقتی کودک در سنی باشد که تصور کند همه چیز را می داند و نیاز به هیچ مراقبت یا کمکی ندارد. این صحبت من است که مادر یک دختر بچه ۱۴ ساله هستم چرا که این موارد را در خصوصیات اخلاقی دختر خودم به وفور دیده ام، از جمله اینکه او فکر میکند که به اندازه کافی بزرگ شده که تا دیروقت بیرون از خانه باشد و یا در اتاق خود را قفل کند و تا نیمه های شب در اتاق خود مشغول کار با گوشی هوشمند خود و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی باشد. من هیچگاه مانند برخی افراد که اینترنت و فضای مجازی را ریشه بسیاری از دردسرها و شر می دانند، فکر نمیکنم و به نظر من این ابزار مطمئنا در آینده بسیار پر رنگ تر به کار گرفته خواهد شد و نباید در مقابل آن جبهه گرفت. اما در عین حال افراد فرصت طلب میتوانند از تکنولوژی و فضای مجازی در جهت سو استفاده از فرزندان و نوجوانان ما استفاده کنند و باعث شوند که خطرات مجازی همواره در کمین آنها باشند.

من میخواهم که دخترم پیشرفت های جدید در دنیای تکنولوژی و اینترنت را تجربه کند ولی از طرفی هم نمیخواهم او از این محیط آسیب ببینید. من نمیتوانم او را از داشتن گوشی منع کنم چرا که این موضوع زمینه ساز لجبازی ها و بدتر شدن اوضاع می شود. بنابراین من به دنبال راه حلی گشتم که هم با زندگی مدرن و تکنولوژی روز همخوانی داشته باشد و هم به من کمک کند تا نظارت و کنترل فرزند خود را در دست داشته باشم و همواره مراقب او باشم. راه حل مدرن و پیشرفته ای که به من کمک بسیاری کرد، برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین بود، به سادگی با نصب برنامه ردیابی گوشی روی گوشی دخترم توانستم به هدف خود برسم و نظارت کاملی روی گوشی دخترم داشته باشم، حتما می پرسید چگونه ؟

info3کنترل گوشی و ردیابی زندگی مجازی فرزندان در فضای آنلاین

دختر من همواره می خواهد که دوستان زیادی داشته باشد و مدت زمان زیادی را با دوستان خود صرف کند که واقعا مشخص نیست تو این اوقات طولانی مدت چه کارهایی انجام می دهند و چه رفتارهای مخاطره آمیزی از آنها سر می زند. اما با نصب برنامه ردیابی موبایل روی گوشی دخترم توانستم تا کنترل کاملی روی مسیر حرکت او داشته باشم،سامانه نظارتی والدین به من اجازه داد تا :

  • همیشه از موقعیت مکانی او آگاه باشم و با ردیابی گوشی رو نفشه مکان او را دنبال کنم.
  • لیست مخاطبین گوشی او را مشاهده کنم تا متوجه بشم او با چه کسانی در ارتباط هست.
  • گزارش مکالمات گوشی او را بررسی کنم و متوجه بشوم که او با دوستان خود چه صحبتی میکند و آیا خطری ممکن است او را تهدید کند
  • پیام های او به صورت پیامک و یا چت های او در شبکه های اجتماعی را ردیابی کنم و بخونم تا متوجه بشم در زندگی مجازی او چه میگذرد.

پیش از این هرگاه من درباره این موارد از او سوال میپرسیدم او به شدت عصبانی می شد و داد و بیداد میکرد. نصب برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین به من کمک کرد تا به صورت مخفیانه پاسخ سوالات مهم خودم را بگیرم و زندگی مجازی دخترم را تحت کنترل و نظارت داشته باشم.

Mobile-3x.png

سامانه ردیابی موبایل حقایق را میگوید

سامانه ردیابی موبایل نظارت والدین به من چیزهایی را گفت که دختر من هرگز به من نمی گفت. من متوجه شدم که دخترم قصد دارد تا برخی روزها به جای حضور در مدرسه و کلاس درس با دوستان خود به جایی دیگر بروند و از مدرسه فرار کند. اگر من پیام های بین فرزند خود و دوستانش را چک نمیکردم هرگز متوجه نمیشدم که آنها برای فرار از مدرسه برنامه ریزی کرده اند، نگرانی و شک من وقتی تبدیل به یقین شد که فردای آن روز با ردیابی مکان گوشی او متوجه شدم که او و دوستانش ساعاتی بعد از ورود به مدرسه از مدرسه فرار کردند به مکانی دیگر رفتند، اگر سامانه نظارتی والدین نبود من نمی توانستم قبل از اینکه اوضاع از دست خارج شود و اتفاقات بدی بیفتد او را پیدا کنم.

هیچ شکی در استفاده از سامانه ردیابی موبایل نداشته باشید

صادقانه باید گفت که با توجه به شرایط فرزندان امروزی هر پدر و مادری نیاز دارند تا برنامه ردیابی گوشی را روی موبایل فرزند خود نصب داشته باشند. شما واقعا نمی توانید مطمئن باشید که آنها همواره کار درست و صحیح را انجام میدهند حتی اگر آنها فرزندان بسیار خوب و شایسته ای باشند. خود من از فرزند خودم بسیار راضی هستم و او دختر خوبی هست اما اقتضای سن او این را ایجاب میکند که به دنبال هیجان باشد و کارهایی را انجام دهد که ممکن است به صلاح او نباشد. من برنامه ردیاب موبایل نظارت والدین را روی گوشی او نصب کردم و گمان نمیکنم به این زودی ها استفاده از آن را متوقف کنم.

آیا شما نیز خاطره ای از استفاده سامانه ردیابی موبایل نظارت والدین دارید که بخواهید آن را با ما به اشتراک بگذارید؟ داستان خود را برای ما ارسال کنید تا در مقالات وب سایت درج شود و تجربه شما به سایرین کمک کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ضرورت حفظ امنیت فرزندان در فضای مجازی [ رپورتاژ آگهی ]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *