شرکت Seagate هارد 500 گیگابایتی برای تبلت ساخته است

Seagate launches 500GB hard
Seagate launches 500GB hard
Seagate launches 500GB hard

شرکت Seagate در روز دوشنبه هفته گذشته هارد درایو 500 گیگا بایتی برای تبلت ها طراحی کرده است شرکت سازنده این هارد درایو اعلام کرد که تمامی شرکت های رقیب تبلت حافظه های 60 گیگابایتی برای تبلت ها طراحی کرده اند که طراحی هارد 500 گیگا بایتی در حقیقت یک تحول بسیار شگرف در صنعت تبلت می باشد.

این هارد درایو به ابعاد  2.5 اینچی و بسیار نازک است و وزن آن 3.3 اونس است. ظرفیت  500GB  قادر است  100،000 عکس و 125،000 آهنگ را در خود ذخیره نماید.  ایتیو لوزو مدیر عامل شرکت Seagate، گفت که این شرکت امیدوار است که هارد دیسک های آینده ی این شرکت نازکتر از این نمونه خواهد شد حتی در آینده نمونه های قابل حملی را برای اتصال به موبایل ها و تبلت ها ارائه خواهد نمود.[divider]

Seagate launches 500GB hard

برای حمل آسان تبلت ها این شرکت بر آن است تا هارد درایو های فلش مانند برای تبلت بسازند . اغلب کامپیوتر های خانگی رقیب سر سخت برای تبلت ها و لب تاپ ها است این شرکت با افزایش ظرفیت ذخیره سازی بر آن است تا رقیبی سرسخت برای کامپیوتر های خانگی ایجاد نماید. در آینده منتظر تبلت هایی با ظرفیت ذخیره سازی بسیار باشید. به نظر شما این تبلت ها می تونند جای کامپیوتر های خانگی رو بگیرند؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شرکت Seagate هارد 500 گیگابایتی برای تبلت ساخته است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *