شرکت اپل تولید گوشی آیفون 5S را به نصف کاهش می دهد.

آیفون5S و گلکسی S4 پرفروش ترین گوشی های اکتبر 2013

به گزارش گروه علم و فناوری زوم تک به نقل از vr-zone شرکت اپل تولید گوشی iphon 5S را کاهش خواهد داد . براساس آخرین گزارش های رسیده ، اپل می خواهد گوشی با ساختار پلاستیکی با همان سخت افزار را جایگزین این مدل کند.

iphone-5c
iphone-5c

براساس آخرین آمار ارائه شده از طرف شرکت اپل در سه روز اول ارائه گوشی iphon 5S و iphon 5C تعداد نه میلیون از این مدل ها در بازار به فروش رسید ، براساس این آمار ارائه شده تعدا مساوی از این دو مدل در بازار به فروش رسید ، با توجه به نظر تحلیلگران این آمار فروش برای iphon 5S مقداری نا امید کننده است ، تحلیلگران معتقدند این آمار با آمار فروش مدل های قبلی چندان تفاوتی نداشته است ، و این فروش باید از مدل های قبلی بیشتر بود ، با توجه به این آمار اپل تصمیم گرفت تعداد تولید روزانه اش را از 300000عدد به 150000 عدد کاهش دهد.

با وجود این چین که به عنوان بازار بزرگی برای محصولات اپل برای این تصمیم اپل عکس العملی نشان نداده است ، در این بازار قیمت گوشی های اپل از جمله مدل 5C حدود سی درصد کاهش یافته است ، در حالی که انتظار می رفت با استقبال بالا از این مدل قیمت آن افزایش یابد ، تحلیلگران بر این عقیده اند شور و هیجان موجود در بازار با گذشت چند هفته فروکش خواهد کرد. راستی دوستان عزیز نظر شما در مورد فروش محصولات اپل و بازار رقابتی گوشی های هوشمند چی هست ؟ حتما نظراتتون رو در بخش نظرات درج کنید.

این روند برای فروش آیفون مقداری نا امید کننده است ، با درگذشت پدر معنوی اپل یعنی استیو جابز ، اپل روندی نا متعادل را طی میکند ؛ طوری که فروش سالانه آن نسبت به دوران مدیریت استیو قابل مقایسه نیست ، در دوران مدیریت وی شرکت اپل هر از چند گاهی با تحولی غیر قابل پیش بینی سهم بزرگی از بازار را نصیب خود می کرد ؛ که این روند با رفتن جابز ادامه پیدا نکرد اطلاعات بیشتر رو درباره اپل می تونید در مقاله آشنایی با غول هوشمند اپل و یادی از استیو جابز   بخوانید.

بیشتر بخوانید  دلایل بدرد نخور بودن آیفون را بخوانید!

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شرکت اپل تولید گوشی آیفون 5S را به نصف کاهش می دهد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *