زمان رونمایی گلکسی نوت 5 و اس 6 پلاس

اگر یادتان باشد پارسال مراسم رونمایی گوشی های برند های مختلف در شهریور ماه در شهر ژنو رونمایی شد و ما هم مراسم پوشش خبری زنده از آن برگذار کردیم. طبق همین روال امسال هم همان مراسم بر جای خود باقیست ولی در مرداد ماه برگزار خواهد شد که ما هم از آن پوشش زنده برگزار خواهیم کرد . ولی طبق روال ، سامسونگ قصد دارد در این مراسم علاوه بر دو گوشی جدید خود به نام های نوت 5 و اس 6 پلاس ، از گوشی های جدیدی هم مانند A8 رونمایی کند . با این تفاوت که آ8 یک ماه زود تر از دوگوشی مذکور رو نمایی خواهد شد. تا ادامه خبر با ما باشید تا اطلاعات این مراسم و زمان آن را جویا شوید.

دو گوشی جدید سامسونگ یعنی نوت5 و اس 6پلاس در 21 تیر ماه سال 94 رو نمایی خواهند شد. این دو گوشی که پشتشان از جنس شیشه می باشد از درگاه میکرو اس دی و تعویض باتری پشتیبانی نمی کنند. که این می تواند هم نکته ضعف باشد هم نکته قوت. نکته قوت به این دلیل که به جای درگاه ها از قطعات سخت افزاری دیگری استفاده شده و این می تواند بهترین گزینه برای یک گوشی هوشمند باریک باشد و نکته ضعف هم اینکه زمانی که باتری گوشی کیفیت خود را از دست داد قابل تعویض نبوده و جایگاه مموری هم برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است.

به نقل یکی از خبرگذاری ها نوت 5 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که مجهز به رم 4 گیگابایتی است. همچنین چیپ اگسینوس این گوشی این باز سه قطعه رم و CPU و حافظه داخلی را در خود جای داده است.

امسال در مراسم اواخر مرداد علاوه بر گوشی های سامسونگ و سونی از آیفون 6 اس شرکت اپل هم پرده برداشته خواهد شد. 

به نظر شما برتری نوت5 نسبت به اس 6 پلاس زیاد است ، یا بالاعکس؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دو رنگ جدید از سامسونگ گلکسی نوت 5 معرفی شد

نظرات در مورد : زمان رونمایی گلکسی نوت 5 و اس 6 پلاس

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *