رقیب قدرتمند این روزهای بازی Clash Of Clans

Rival Kingdoms: Age of Ruin

بازی های استراتژیک از آغاز ورود به دنیای بازی های کامپیوتری طرفداران خاص خود را داشتند،ما همه بازی هایی استراتژیکی همچون جنگ های صلیبی،جنرال و وارکرفت را به خاطر داریم!
بعد از همه گیر شدن استفاده از تلفن های هوشمند،سازندگان بازی به این بازار روی خوشتری نشان دادند و مشغول به ساخت بازی های بی شماری برای اسمارت فون ها شدند،که در این میان بازی های استراتژیک نیز جایگاه خاص خود را داشتند.
از سه سال قبل با ورود بازی Clash Of Clans به دنیای گوشی ها،غوغای فراوانی میان طرفداران بازی های استراتژیک ایجاد شد و علاوه بر آن افرادی که رغبت زیادی به بازی های استراژیک در کامپیوترهای شخصی نشان نمی دادند،به سمت این بازی هجوم آوردند.

این بازی تقریبا بدون رقیبی جدی پیش تازی می کرد تا اینکه مدت ها قبل بازی Rival Kingdoms: Age of Ruin با گرافیک خیره کننده خود این بازی را با چالشی جدی مواجه ساخت.
Rival Kingdoms: Age of RuinRival Kingdoms در واقع یک عنوان MMO است، اما در آن به صورت تک نفره و آفلاین نیز می توان به رقابت با هوش مصنوعی بازی پرداخت و خط داستانی بازی را دنبال نمود.
طرفداران بازی وارکرفت بدون شک با ورود به این بازی به یاد این بازی می افتند،چون از نظر گرافیک شباهت بسیاری به بازی وارکرفت دارد،هرچند گیم پلی آن مشابه بازی Clash Of Clans است.

Rival Kingdoms: Age of Ruin
Rival Kingdoms: Age of Ruinاین بازی برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده است و هم اکنون طرفدارن بسیاری را در سراسر جهان برای خود پیدا کرده است،پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید.
این بازی نیازی به دانلود دیتای جداگانه ندارد،اما پس از دانلود و نصب فایل 41 مگابایتی آن،با ورود به بازی نیاز به دانلود 25 مگابایت دیگر دیتا است که در دل خود بازی صورت می گیرد
دانلود نسخه اندروید از بازار

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رقیب قدرتمند این روزهای بازی Clash Of Clans

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *