رفع مشکل Google Play

گوگل پلی یکی از اپلیکیشن هایی است که کاربران زیادی به علت محیط ساده و جامع خود دارد ولی بعضی اوقات این نرم افزار به حالت فریز در می آید یا به طور کلی چیزی را نمایش نمیدهد یا اینکه ارور Stop Working میدهد.هنوز راه حل قطعی برای حل مشکلات گوگل پلی ارائه نشده است ولی راه هایی است که در مواقعی که به مشکل می خوریم ارزش امتحان کردن را دارند و به احتمال 90 درصد مشکل شما حل می شود.

در ابتدا از تنظیم بودن ساعت و تاریخ گوشی خود مطمعن شده و هر گونه نرم افزار که آیپی شما را تغییر دهد را پاک یا غیر فعال کنید و موبایل خود را یک بار خاموش و روشن کنید .

به حالت پرواز بروید !

airplane-modeیکی از راه هایی از می تواند در بهبود عملکرد گوگل پلی کمک کند این است که به تنظیمات حالت پرواز رفته و آن را روشن و سپس خاموش کنید و نرم افزار را باز کنید.

مشکل WiFi

wifi-coffee-shutterstock-840x560درست مشابه به حالت پرواز,WiFi هم میتواند دلیل بروز این مشکل شده باشد و هیچ ربطی به میزان سرعت شما ندارد پس مودم خود را خاموش کرده و بعد از چند دقیقه روشن کنید.

گوگل پلی Cache را پاکسازی کنید

android-clear-app-cacheحافظه کش میتواند علت این مشکل باشد پس با کمک تصویر بالا اقدام به پاک سازی آن کنید.جدا از رفع مشکل خوب است که هر چند وقت یک بار این قسمت را پاک کنیم.

گوگل پلی دیتا را پاک کنید

delete-button-840x558اگر با پاکسازی کش مشکل برطرف نشد وقت آن رسیده تا قدمی بزرگتر برداریم و یک تمیزکاری حسابی داشته باشیم.برای این کار به تنظیمات موبایل رفته و در قسمت App Manager یا مدیریت برنامه درست مانند پاکسازی کش ولی تنها تفاوت در این است که به جای Clear Cache باید بر روی Clear Data کلیک کنید .

 

اگر این مقاله آموزشی برای شما جذاب بود ، خوشحال خواهیم شد نظراتتان را در مورد این مقاله در بخش نظرات اعلام نمایید. نظرات شما باعث دلگرمی ما در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد شد .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رفع مشکل Google Play

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *