دوچرخه هوشمند Vudu7 V

Title of image

در این مقاله می خواهیم به برسی و معرفی دوچرخه هوشمند به نام Vudu 7بپردازیم پس اگر از سواری لذت می برید با ما همراه باشید…این دوچرخه هر چیزی را که شما به آن نیاز دارید برای شما فراهم می کند تا از سواری بیشترین لذت را ببرید .

در قلب V یک پردازنده چهار هسته ای قوی با سیستم عامل اندروید با صفحه نمایش 4 اینچ کار گذاشته شده است و هنگام سواری شما در صفحه نمایش می توانید ارتفاع از سطح زمین و ضربان قلب خود را مشاهده کنید و عملکرد خود را با دفعات قبل مقایسه کنید .

gold-v-features3در نقشه می توانید با استفاده از راهنمای تصویری و صوتی که به شما مسیر را می گوید هر کجا که می خواهید بدون ترس از گم شدن بروید و در جلوی دوچرخه دوربینی با کیفیت 1080 HD وجود دارد و امکان عکس و فیلم گرفتن را برای شما فراهم می کند و امکان اضافه کردن اضافه کردن محلی که عکس را گرفته اید در کنار عکس دارید.

rb-fp-2چراغی با برد 1200 متر که در مکان های تاریک را برای شما مثل روز می کند و دو مدل زنگ هشدار هم در دوچرخه وجود دارد که اولی برای زمانی است که شما تصادف کردید و سیستم به صورت خودکار به یکی از اقوام و دوستان شما این هشدار را به صورت SMS میفرستد و دومی زمانی است که شما در جایی دوچرخه خود را رها کردید و اگر کسی سعی کند دوچرخه را حرکت دهد به شما هشدار می دهد.

ob-fp-1امکان پخش موزیک مورد علاقه خود را برای شما فراهم کرده است و شما با هندزفری خود می توانید در حال سواری از آن لذت ببرید و از دیگر امکانات این دوچرخه می توان امکان اضافه کردن سیم کارت برای تماس های تلفنی و بلوتوث و دانلود یا آپلود فایل های خود در اینترنت اشاره کرد و باتری این سیستم به صورتی است که قدرت کافی برای یک روز کامل را در هر بار شارژ کردن به شما می دهد.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین کالای هوشمند تا 200 تومان

نظرات در مورد : دوچرخه هوشمند Vudu7 V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *