دفتر کارتان را با این ون حمل کنید

از آنجا که با این ون خلاقانه جدید هیچوقت نیاز به ترک دفتر کارتان نخواهید داشت، آزادیتان دوچندان می گردد. انجام کارهای اداری در خانه یک رویاست. و این ون به شما آزادی ای در زمینه خواهد داد که هیچ وقت دیگر آن را احساس نکرده بودید. ون لوکس پیش رویتان به دور از کار کردن در اداره جات و شرکت های بزرگ فرصت انجام کارهایتان را در هرجا که دوست دارید به شما می دهد.

ون الکتریکی نیسان “WORKSPACe” لذت سواری را با دکور لوکس و طراح ریزی شیک دفتر کار افزایش داده است.

zlkxjc

اخیرا نیسان با همکاری استدیو کاراگاه دکوراسیون هاردی مستقر در انگلستان توانسته است اولین اختراع مبتکرانه شان را تحت عنوان “e-NV200 WORKSPACe” دفترکار تمام الکتریک تلفن همراه منتشر کنند. و نتیجه همکاری این دو واقعا جذاب و شگفت انگیز است.

در فضای کاری ون الکتریکی هرآنچه در دفترکارتان نیاز خواهید داشت، وجود دارد. ون WORKSPACe دارای سیستم کامپیوتری با صفحه نمایش لمسی، میز تاشو، چراغ های LED کنترلی، سیستم صوتی بلوتوث، گوشی های موبایل هوشمند با قابلیت شارژ توسط وایرلس، دستگاه قهوه ساز باکیفیت باریستا، یخچال کوچک و البته اینترنت وایرلس است.

در کنار همه این خصوصیات هوشمندانه در دکوراسیون، ون برقی نیسان نشان داده است که در آینده ای نزدیک هیچ گونه محدودیت در کار کردن وجود نخواهد داشت.

pq

e-NV200 WORKSPACe به سرعت در عرض 30 دقیقه از 0 تا 80 شارژ می شود. هزینه پیمودن هر 100 کیلومتر 3.00€ است. و برای پیمودن تا 170 کیلومتر یک بار شارژ کردن کفایت می کند.

kjh

lkp

p

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دفتر کارتان را با این ون حمل کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *