دسترسی سریع تر به اینترنت

دسترسی سریع تر به اینترنت

برای دسترسی سریع تر به اینترنت ، Cach موجود در براوزر خود را حذف نکنید .آیا می خواهید سریع تر به اینترنت دسترسی پیدا کنید ؟ برای این کار ، حذف کردن Cach بروزر را متوقف کنید .

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دده های بروزر خود را با برنامه هایی مانند CCleaner پاک می کنید تا سرعت گشت و گذار اینترنتیتان افزایش یابد ، احتمالا Cach های موجود در بروزرتان را نیز حذف خواهید کرد . به شما توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید ، زیرا حذف Cach ها برعکس آنچه تصور می شود ، سرعت را بالا نمی برد بلکه آن را کاهش نیز خواهد داد .

Cach  ها حاوی یک کپی از بیت های وب سایت هایی است که شما آنها را بازدید کرده اید ، و اگر شما آنها را حذف کنید ، برای بازدید مجدد از آن وب سایت ها ، بروزر ، ناگذیر دوباره از بیت های آن کپی تهیه می کند و این کپی کردن ، سرعت اینترنتتان را کاهش خواهد داد .

معمولا در بروزرها ، قسمتی با عنوان ” erase private browsing data ” وجود دارد که Cach ها نیز شامل این قسمت شده و با تایید این عبارت ، آنها نیز حذف خواهند شد .

  • قابل ذکر است دلایلی وجود دارد که برخی افراد ترجیح می دهند که Cach های موجود در بروزر خود را حذف نکنند :

1- توسط این Cach ها افراد دیگر می توانند متوجه شوند که شما چه وب سایت هایی را مشاهده کرده اید . ( این مورد ، همانند History نیست ولی مثلا لوگوی سایت ها را در خود نگه می دارد . )

2- Cach ها فضای هارد دیسکتان را اشغال خواهد کرد .

به هر حال شما می توانید History و temporary files را بدون حذف کردن Cach پاک کنید . کافیست به هنگام پاک کردن History ، گزینه ی Cache-clearing را تیک دار نکنید .

دسترسی سریع تر به اینترنت
دسترسی سریع تر به اینترنت
دسترسی سریع تر به اینترنت
دسترسی سریع تر به اینترنت

حتی اگر از برنامه ای مانند CCleaner استفاده می کنید ، این امکان برای شما وجود خواهد داشت . در این برنامه نیز تیک گزینه ی Internet cach را بردارید و سپس شروع به استفاده از برنامه کنید .

4.8/5 - (12 امتیاز)

نظرات در مورد : دسترسی سریع تر به اینترنت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *