پخش زنده نمایشگاه CES 2014 : معرفی Ascend Mate2 4G ، گوشی هوآوی

هوآوی
هوآوی

درست چند ساعت قبل بود که هوآوی تلفن جدید Ascend Mate2 4G خود را در نمایشگاه CES 2014 معرفی کرد و ما در اینچا قصد داریم تا نگاهی کوتاه به این گوشی آینده دار هوآوی بیاندازیم پس با زوم تک همراه باشید.

هوآوی هنوزهم در زمینه ی ارائه تلفن های هوشمند 4G یک کمپانی نسبتاً جوان به حساب می آید و این در حالی است که این کمپانی چینی امروز تلفن هوشمند جدید خود را که با قدرت پشتیبانی از شبکه 4G همراه است ، رو نمایی کرد.

این فبلت 6.1 اینچی تنها 9.5 میلی متری ضخامت دارد که البته یکم زیاد است،فناوری صفحه نمایش این فبلت از نوع LTPS می باشد که قادر است تصاویر را با وضوح 720P به مخاطب نشان دهد.

این فبلت به نظر می رسد به خاطر اندازه بزرگش زیاد هم خوش دست نیست ولی می توان با کمی حوصله با یک دست هم با آن کار کرد.

فبلت هوآوی
فبلت هوآوی

می توان گفت که همه چیز در این نسخه نسبت به نسخه قبل نسبتاً بهبود یافته است.

Ascend Mate2 4G دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بعلاوه یک شیار کارت حافظه microSD می باشد که به نظر می رسد کافی باشد. دوربین های این گوشی به ترتیب: دوربین جلو 5 مگاپیکسل و دوربین عقب 13 مگاپیکسل می باشند که البته راضی کننده هم هستند.

فبلت هوآوی
فبلت هوآوی

در قلب این دستگاه یک پردازنده 4 هسته ای 1.6 گیگاهرتزی از نوع  Snapsragon 600 به همراه نسخه 4.3 (آبنبات ژله ای) سیستم عامل محبوب اندروید قرار دارد. 

رایط کاربری این فبلت همان رابط کاربری نسخه قبلی این فبلت می باشد که تغییر چندانی پیدا نکرده است.

این دستگاه از یک باتری بسیار قدرتمند 4050 میلی آمپری بهره می برد که می تواند تا دو روز برای استفاده های معمولی شارژ دهی کند. هنوز از قیمت و همچنین تاریخ عرضه این فبلت اطلاعاتی در دسترس نیست پس همچنان با ما همراه باشید.

منیع: techradar & phone arena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مقایسه میت 10 و ال جی وی 30

نظرات در مورد : پخش زنده نمایشگاه CES 2014 : معرفی Ascend Mate2 4G ، گوشی هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *