خرید اپل آیدی معتبر امریکا [رپورتاژ آگهی]

اپل آیدی

رپورتاژ آگهی : داشتن اپل آیدی یکی از معظلات اصلی کاربران گوشی های اپل است . چگونه می توان این مشکل را حل نمود ؟‌ در ادامه به بررسی این مشکل خواهیم پرداخت و مجموعه ای را برای حل این مشکل ارائه خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

اپل آیدی

اپل ایدی اکانتی است که شما برای استفاده از تمامی سرویس های اپل شامل دانلود از AppStore، استفاده از  iCloud، استفاده از GameCenter و … می بایست از آن استفاده کنید. شاید برای اکثر شما این اتفاق افتاده است که سعی به ساخت اپل ایدی می کنید ولی در نهایت با خطای “For assistance contact itunes support”  مواجه می شوید. ما می خواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که شما از طریق آن، بدون دردسر و با پرداخت هزینه ای کم اقدام به خرید اپل ایدی کنید.

به طور کلی ساخت اپل ایدی رایگان است اما در ایران به دلیل تحریم های اپل ساخت آن کمی دشوار و زمان بر است. هزینه ای که این سایت دریافت می کند، به خاطر مدت زمانی است که صرف ساخت اپل ایدی و همچنین پشتیبانی از آن می کند.

آیدی یار

شما از طریق سایت آیدی یار می توانید اپل آیدی معتبر امریکا را خریداری کنید. این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و تمامی اپل ایدی های آن دائمی و بدون محدودیت بوده و قابلیت تغییر رمز عبور اپل ایدی، ایمیل اپل ایدی و اطلاعات امنیتی را دارا می باشند  و مهمتر از همه اینکه اپل ایدی شما به صورت مادام العمر پشتیبانی می شود.

پس در وقت خود صرف جویی کنید و همین حالا با مراجعه به سایت آیدی یار به صورت آنلاین اقدام به خرید اپل آیدی امریکا کنید و پس از پرداخت اپل ایدی خود را تحویل بگیرید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  حفاظت از اپل آیدی

نظرات در مورد : خرید اپل آیدی معتبر امریکا [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *