جستجوی تصویر با تصویر گوگل کروم

آخرین نسخه بتا مرورگر کروم این امکان را به شما که بتوان با استفاده از عکس دلخواه خودتان در سراسر وب آن را جستجو کنید و در نرم افزار کروم برای اندروید کنترل های کاربری اشاره ای جدیدی بوجود آمده است.

image-serach1

روز سه شنبه گوگل آخرین نسخه بتا مرورگر کروم را همراه با ویژگی های منحصر به فرد معرفی کرد. با استفاده از نسخه 30 بتا کروم برای کامپیوتر میتوان با انتخاب یک عکس دلخواه آن را در گوگل جستجو کرد. در صفحه وب دلخواه خودتان روی عکس کلیک راست کنید و یک سری تنظیمات به شما نمایش میدهد و یکی از آن تنظیمات Search Google for this image است که اگر آن را انتخاب کنید یک تب جدید در بالا درست می شود و جستجوهای گوگل را به شما نمایش می دهد.

نسخه دسک تاپی کروم رابط های برنامه ریزی شده برنامه های جدید برای اپلیکیشن های وب کروم یا بسته های نرم افزاری کروم هستند که این بسته های نرم افزاری این امکان را گوگل به کاربران خودشان میدهد که بتوانند استایل نسخه موبایل خودشان را بر روی نسخه دسک تاپ کروم اجرا کنند. که این رابط های کاربری میتوانند به درگاه های پرداخت و یا ذخیره شدن در گالری یا دانلود متصل شوند چون که این بسته های اپلیکشن یک راهی برای ساختن استایل وب سایت ها هستند که می توان با استفاده از HTML5 , CSS , JavaScrip آنها را نوشت.

نسخه 30 کروم برای اندروید جدیدا دارای ویژگی های خاص و جالبی شده است که میتوانید با حرکت افقی بین تب ها جا به جا شوید ، با حرکت به پایین میتوان تب جدید درست کرد و با جا به جا شدن به پایین میتوان منوی آن را باز کرد.

image-serach2

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی 5 برنامه محبوب مرورگر اینترنت برای اندروید

نظرات در مورد : جستجوی تصویر با تصویر گوگل کروم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *