جدیدترین دستگاه های هوشمند موجود در بازار ایران

جدیدترین دستگاه های هوشمند

از این پس در بخش ویژه زوم تک جدید ترین و جذاب ترین دستگاه های هوشمند برای شما عزیزان معرفی خواهد شد ، امروز جدید ترین دستگاه های هوشمند موجود در بازار ایران را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

لپ تاپ لنوو اسنشال G510-I

جدید ترین دستگاه های هوشمند
جدیدترین دستگاه های هوشمند

دستگاه های هوشمند کمپانی لنوو در بازار ایران به دلیل قیمت های مناسبش مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است ، لپ تاپ لنوو اسنشال G510 یک لپ تاپ پنج هسته ای با رم 6 گیگابایتی می باشد ، از ویژگی های فنی این اپتاپ می توان به پردازنده Intel Core i5 4200M 2.50GHz up to 3.10 GHz ، رم 6 گیگابایتی ، حافظه داخلی یک ترا بایتی ، صفحه نمایش 15.6 اینچی TFT می باشد. این لپتاپ هم اکنون با قیمت دو میلیون و دویست هزار تومان به فروش می رسد.

لپ تاپ سونی وایو E14

جدیدترین دستگاه های هوشمند
جدیدترین دستگاه های هوشمند

این لپتاپ سونی هم یک لپتاپ خوب اما با قیمتی بالا نسبت به مدل قبلی یعنی لنوو دارد ، این لپ تاپ سه هسته است ، از مشخصات فنی این لپ تاپ می توان به پردازنده Intel Core i3 3210M 2.50GHz up to 3.10 GHz ، رم 4 گیگا بایتی ، حافظه ذخیره سازی 750 گیگابایتی ، پردازنده گرافیکی AMD Radeon HD 7670M 1GB ، صفحه نمایش 14 اینچی اشاره کرد. این لپ تاپ به قیمت دو میلیون و پانصد پنچاه بفروش می رسد.

لپ تاپ سونی وایو دوئو 13

جدیدترین دستگاه های هوشمند
جدیدترین دستگاه های هوشمند

این لپتاپ هم یک لپ تاپ گران قسمت و زیبا از طرف کمپانی سونی می باشد ، سونی با این لپ تاپ دومین دستگاه هوشمند جدید موجود در بازار ایران را از آن خود کرده است ، این کمپانی معمولا دستگاه هایی با کیفیت بالا و قیمت بالا را در بازار بفروش می رساند ، این لپ تاپ با ویژگی های فنی زیر به بازار ارائه شده است ، پردازنده Intel Core i5 4200U 1.60GHz up to 2.60 GHz ، حافظه رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 128 گیگابایت ، پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 4400 ، صفحه نمایش 13 اینچی ، با سیستم عامل ویندوز 8.1 اشاره کرد. این تبلت و لپ تاپ سونی به قیمت پنج میلیون تومان به بازار ارائه شده است.

بیشتر بخوانید  تبلت Legion Y900 لنوو در راه است

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین دستگاه های هوشمند موجود در بازار ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *