تکنولوژی شارژ سریع هواوی رونمایی شد

تکنولوژی شارژ سریع هواوی رونمایی شد

باتری ها همواره عضو جدانشدنی گوشی های هوشمند بوده و هستند. یک قطعات در واقع مهم ترین عضو در گوشی هستند چون بدون وجود آن را دیگر چیزی به نام تلفن همراه معنا ندارد . البته تا زمانی که باتری ها هستند مشکلات ما با طول عمر باتری ادامه دارد. باتری ها با اینکه امروزه ظرفیت های بسیار بالایی دارند اما با وجود اینکه گوشی های هوشمند هم اعمال سنگینی انجام میدهد، بیش از یک روز دوام نمی آورند. حال کمپانی های متفاوت با راه حل های گوناگون به دنبال این هستند تا کارایی باتری را افزایش دهند.

برای عمر بیشتر باتری، افزایش ظرفیت آن گزینه ی خوبی است اما به هر حال این ظرفیت به پایان خواهد رسید. حال راه حل دیگر افزایش سرعت شارژ شدن است که میتواند به این وسیله در زمانی بسیار کوتاه شارژ کردن باتری را به اتمام به رساند.

هواوی به تازگی طی مراسمی که در کشور ژاپن برگذار شده بود تکنولوژی جدید خودش را رونمایی کرد. این تکنولوژی جدید در زمینه شارژ سریع میباشد.  هواوی برای آن تیزر های تبلیغاتی تهیه کرده است که قابلیت های آن را به نمایش میگذارد. در یکی از آنها باتری با ظرفیت 600 میلی آمپر به نمایش در آمد که در زمان 2 دقیقه حدودا 67 درصد شارژ شد. در دیگر تیزر مرتبط، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نمایش داده شد که در مدت 5 دقیقه، بیشتر از 46 درصد شارژ شد.

هواوی برای توضیح بیشتر از آینده این تکنولوژی، اظهار داشت که در آینده کاربران میتوانند در زمان آماده شدن یک لیوان قهوه باتری گوشی خود را کاملا شارژ کنند.

تا به اینجای کار این تکنولوژی بسیار خوب پیشرفت داشته است و انتظار میرود که در چند سال آینده در گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. این راه حل بسیار مناسبی برای حل مشکلات شارژ دهی و مدت زمان شارژ کردن گوشی های هوشمند میباشد که میتواند در آینده ای نزدیک، بهره برداری شود.

منبع: androidheadlines

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تکنولوژی شارژ سریع هواوی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *