تبلت asus padfone mini هفته آینده وارد بازار می شود

شرکت ایسوس قرار است هفته آینده تبلت قدرتمند و کوچک تری را از سری خانواده های padfone که می توان گفت نوعی فبلت است را روانه بازار کند. یکی از جالب بودن این وسیله این است که تلفن هوشمندی در پشت این تبلت قرار داده شده است که اسم آن تلفن هم شبیه به تبلت می باشد که شایعاتی در مورد گوشی پخش شده است که می گویند این گوشی از صفحه نمایش 4.3 اینچی و رزولوشن 960 در 540 استفاده شده است.

ASUS-Padfone-mini

دیگر شایعات نیز می گویند که این وسیله از یک پردازنده 4 هسته ای snapdragon 400 که تا حالا هیچ وسیله ای با این پردازنده ساخته نشده است و این وسیله از تکنولوژی 3G استفاده می کند که این زیاد تعجب آور نیست. مانند سایر مدل های دیگر ASUS Padfone ، مدل مینی نیز در پشت تبلت یک جا برای گوشی هوشمند خود تبلت وجود دارد که خود این تبلت از یک نمایشگر 7 اینچی بهره می برد که از سایر خانواده هایش کوچک تر نشان می دهد.

Padfone-ASUS

در واقع هیچ کس به طور همزمان از گوشی و تبلت استفاده خاصی نمی کند اما این کار ایسوس بنا به سلیقه خود مشتری انجام می دهد که خود خریدار بتواند هر دو وسیله را نیز در اختیار داشته باشد. مدل مینی پدفون دارای هیچ تفاوتی از نظر سخت افزاری نیست اما شاید به عنوان یک تبلت ارزان قیمت به کار شما بیاید.

androidauthority

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین تبلت های زیر 1 میلیون تومان در بازار

نظرات در مورد : تبلت asus padfone mini هفته آینده وارد بازار می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *