بی ام دبلیو M4 GTS جدید، در نمایشگاه توکیو به نمایش در آمد

بی ام دبلیو M4 GTS جدید، در نمایشگاه توکیو به نمایش در آمد

کمپانی بی ام دبلیو که در نمایشگاه اتومبیل توکیو حضور یافته است، به تازگی آخرین خودرو سری ام را در این رویداد به نمایش گذاشت. بی ام دبیلو در آخرین اقدام خود، خودور M4 GTS را در نمایشگاه جهانی خودرو در توکیو به نمایش در آورد.

طبق گزارشی که از وبسایت نام آشنای Autoblog منتشر شده است؛ کمپانی بی ام دبیلو تصمیم گرفته است که برای تعداد دستگاه های تولیدی از M4 GTS محدوده ای قرار دهد. طبق گزارشات، از بی ام دبیلو M4 GTS تنها 700 دستگاه در سراسر جهان تولید خواهد شد. Autoblog  همچنین چندین عکس از این اتومبیل دوست داشتنی در نمایش توکیو گرفته است که در ادامه میتوانید آنها را مشاهده کنید.

بی ام دبلیو M4 GTS جدید، در نمایشگاه توکیو به نمایش در آمدداشته های فنی بی ام دبیلو M4 GTS پیش از این نیز گفته شده بود؛ این خودرو قلب تپنده 3.0 لیتری توئین توربو دارد. این موتور میتواند 500 اسب بخار قدرت را برای خودرو فراهم کند و همچنین 442 پوند فوت گشتاور تولید کند.

ویدئویی از این شاهکار بی ام دبیلو

بی ام دبلیو M4 GTS جدید، در نمایشگاه توکیو به نمایش در آمداما توانایی های این خودرو تنها در آمار ارقام اسب بخار و گشتاور خلاصه نمیشود.بی ام دبلیو M4 GTS در عمل نیز عملکرد قابل توجهی دارد. این خودرو میتواند صفر تا صد را در زمان 3.8 ثانیه ثبت کند و همچنین به نهایت سرعت 189.5 مایل ویا تقریبا 305 کیلومتر بر ساعت  دست یابد. این خودرو با گیربکس اتوماتیک نسل BMW M DCT میاید.در این نسل میتوان زبان طراحی همیشگلی بی ام دبلیو را نظاره گر بود. همچنین روح همیشگی محصولات بی ام دبلیو در این نسل نیز دمیده شده است. شما میتوانید عکس های بیشتر خودرو مذکور را اینجا مشاهده کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منیع: geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خودرو جدید بی ام دبلیو M2

نظرات در مورد : بی ام دبلیو M4 GTS جدید، در نمایشگاه توکیو به نمایش در آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *