بهترین هتل های شناور روی آب در جهان

آب نماد آرامش است. افرادی که در طول روز با مشکلات روزمره شان درگیر هستند اگر سری به استخر، رودخانه و دریا بزنند و خستگیشان را با منظره ای از آب ها بسپارند در می یابند که حقیقتا آب حلال مشکلات است. حال… با تمام این دانسته ها، چه می شود اگر تعطیلات آخر هفته تان را در هتل های شناور روی آب های روان سپری کنید؟

Good Hotel در لندن انگلستان

Good Hotel

آخر هفته تان را با Good Hotel شناور از آمستردام تا لندن جاییکه از سال 2012 از مهمانان استقبال کرده و مشغول پذیرایی از آن ها بوده است. در اصل این سازه به عنوان مرکز بازداشت مهاجران شناخته شده است. در حال حاضر “هتل خوب” به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری اجتماعی به منظور آموزش و استخدام طولانی مدت بیکاران به فعالیت خود ادامه می دهد. Good Hotel در لنگرگاه رویال ویکتوریا لنگر انداخته است. و مناظری خوش آب و هوا دارد. هتل نامبرده دارای 148 اتاق، یک باغ پشت بام، کافه و یک اتاق نشیمن جمعی می باشد.

Off Paris Seine پاریس در فرانسه

Off Paris Seine پاریس

تابستان امسال نخستین هتل شناور از ساحل چپ رود سن در پاریس افتتاح شد. اتاق های این هتل در دو سطح تحویل داده شده و یک بار با نمای رودخانه بزرگ و یک استخر که با یک قوی طلائی و عرشه تکمیل شده وجود دارند. دکوراسیون هتل بسیار شیک و مینیمالیستی است. و اتاق ها نسبت به سطحشان تک رنگ بوده و با چوب تیره تزئین شده اند.

The Manta Resort تانزانیا

The Manta Resort تانزانیا

میعادگاه مانتا در جزیره پمبا تانزانیا واقع شده است. مهمانان هتل قادرند یک اتاق خواب با چهارمتر زیر سطح داشته باشند. اتاق های فرو رفته در عمق آب اساسا یک جعبه شیشه ای هستند که با نردبان قابل دسترس می باشند. همچنین شما مجهز به یک نورافکن زیردریایی هستید که قادر به مشاهده مناظر زیرآب از هر پنجره خواهید بود. اگر به زندگی زیر دریا و غواصی علاقه مندید، می توانید هرکدام از این اتاق ها را به قیمت 1500 دلار آمریکا اجاره کنید.

River Kwai Jungle Rafts تایلند

River Kwai Jungle Rafts تایلند

دسته الوارهای شناور بر آب واقع در بالای رودخانه کوای در غرب تایلند این هتل زیبا را تشکیل داده اند. اتاق های این هتل تایلندی با اثاثیه ساخته شده توسط روستاییان محلی مانند کلبه های سنتی به نظر می رسند. این هتل برق ندارد. و مهمانان باید از چراغ های نفتی به منظور روشنایی در شب استفاده کنند. در طول روز می توانید در تراس های هتل به تماشای مناظر بپردازید، در بانوج شخصیتان چرت بزنید و یا برای خنک کردن خودتان به رودخانه بپرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین هتل های شناور روی آب در جهان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *