بهترین نرم افزار ریکاوری

بهترین نرم افزار ریکاوری

نرم افزار ریکاوری از جمله ابزار های بسیار مورد نیاز در زمان هایی است که شما فایلی مهم را از کامپیوتر یا لپ تاپتان حذف کنید در این شرایط داشتن یک نرم افزار ریکاوری برای بازیابی فایل های حذف شده یکی از نیاز های ضروری شما خواهد بود در این مفاله سعی میکنیم بهترین نرم افزار های ریکاوری را برای شما عزیزان معرفی کنیم و فایل دانلودی آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . پس با ما همراه باشید .

دانلود بهترین نرم افزار ریکاوری Stellar Phoenix

اولین نرم افزار کاربردی برای ریکاوری فایل های حذف شده در هاردتان نرم افزار کاربردی Stellar Phoenix Windows Data Recovery است این نرم افزار کاربردی می تواند فایل های حذف شده در هارد شما را بازیابی کند. شایان ذکر است به کمک این نرم افزار کاربردی شما می توانید اطلاعات موجود در پارتیشن هایی که در هنگام نصب ویندوز پاک کرده اید را جستجو کند . همچنین این نرم افزار می تواند پوشه های پاک شده را هم پیدا کند . به کمک این نرم افزار می توانید فایل های صوتی و تصویری را بازیابی نمایید. شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از سرور زوم تک دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار

بهترین نرم افزار ریکاوری فایل Easy Recovery

دومین نرم افزار ریکاوری فایل Easy Recovery نام دارد این نرم افزار کاربردی با توجه به نامی که برایش انتخاب کرده اند با ابزار های بسیار کاربردی اش می تواند فایل های حذف شده شما را بازیابی نماید .  این نرم افزار کاربردی می تواند فایل هایی که توسط فرمت درایو ها از بین رفته اند یا شیفت دیلیت شده اند را هم بازیابی نماید گزینه های کاربردی در منوی های نرم افزار وجود دارد که می تواند کار شما را برای بازیابی راحت تر نماید .

دانلود نرم افزار

بهترین نرم افزار ریکاوری Active File Recovery

آخرین نرم افزار ریکاوری که برای شما کاربران عزیز زوم تک انتخاب کردیم Active File Recovery است . Active File Recovery یکی از بهترین نرم افزار های ریکاوری فایل های صوتی و تصویری و داکیومنت می باشد . این نرم افزار در بین نرم افزار های ریکاوری جزو نرم افزار های بروز بحساب می آید .

بیشتر بخوانید  بازیابی پیام های حذف شده یا از دست رفته در واتساپ

دانلود نرم افزار

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین نرم افزار ریکاوری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *