بهترین لانچر دنیا

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بعد چند وقت از ظاهر صفحه گوشی موبایلتان خسته می شوید، پیشنهاد ما به شما این است از لانچر استفاده کنید. شما می توانید لانچرها را از مارکت های اندروید دانلود و نصب کنید. لانچرها پوسته های جدیدی هستند که نه فقط پشت زمینه، رنگ و شکل آیکن ها را تغییر نمی دهد بلکه طرح بندی کلی صفحه نمایش گوشی موبایل را تغییر می دهد. ما در این مقاله به معرفی بهترین لانچرهای دنیا می پردازیم.

1. Arrow

7

لانچر Arrow توسط The folk در مایکروسافت ساخته شده است. هنگامیکه شما این لانچر را دانلود و نصب کنید، به طور مجزا احساس کار کردن در محیط Windows را پیدا می کنید.

Office، Wunderlist و لینک Bing در این لانچر پیش رویتان و در مرکز توجه تان واقع شده است. ترفندهای این لانچر به گونه ای طراحی شده که برای آن دسته از افرادی که طرفدار مایکروسافت هم نیستند، جذاب است.

Arrow پرکاربردترین برنامه ها را به صفحه نمایش شما اضافه خواهد کرد. به عنوان مثال، ابزار نمایش اطلاع رسانی به سبک iOS، قابلیت دسترسی به فایل های قابل دسترس اخیر (از متون تا تصاویر) و مشاهده پیام ها و تماس های جدید را به همراه دارد.

2. Buzz

b

شما می توانید با لانچر Buzz هر تحول غیرممکنی را ممکن سازید. ترفندهای Buzz این لانچر را بسیار محبوب کرده است. به عنوان مثال، کافی است به فروشگاه تم های Buzz بروید و از میان صدها تم یکی از آن ها را دانلود و فعال کنید. آنگاه از دیدن ظاهر صفحه نمایشتان متعجب خواهید شد.

اگر پائین صفحه نمایشتان را به بالا بکشید، اپلیکیشن های لانچرتان نمایان خواهد شد. و اگر انگشتتان را روی صفحه نگه دارید، تنظیمات لانچر را مشاهده می کنید.

3. Aviate

8

لانچر Aviate توسط یاهو ساخته و طرح ریزی شده است. اضافه کردن برخی نشانه های هوشمند به صفحه نمایش اندروید و گروه بندی برنامه های مرتبط به یکدیگر با هدف آنچه که شما بدان نیاز دارید، از خصوصیات این لانچر می باشد.

Aviate بسیار هوشمندانه طراحی شده و انتخاب صدها تصویر پشت زمینه از مزیت های آن است.

شاید شما در Aviate اختیارات کمتری در سفارش سازی صفحه نمایشتان داشته باشید اما می توانید موارد افزودنی مفیدی به لانچرتان اضافه کنید.

4. Go

g

طی آخرین بروزرسانی های Go در سال 2016 خصوصیات، ترفند ها و تم های این لانچر تغییرات بسیار مثبتی کرده است.

سیستم هوشمند مدیریت برنامه ها که دسترسی به آنان را بسیار ساده تر کرده و فروشگاه جداگانه برای دسترسی به تم ها و تصاویر پشت زمینه و دیگر موارد مرتبط از ویژگی های لانچر Go می باشند.

تبلیغات موجود در این لانچر ممکن است کمی آزاردهنده به نظر برسند اما از آنجا که حمایتگر توسعه دهندگان این برنامه هستند، شما با خرید درون پرداختی قادر به حذف کردن آن ها می باشید.

5. ZenUI

z

ZenUI، لانچری است که Asus آن را بر روی گوشی های موبایل هوشمند خود قرار داده اما هرکسی می تواند به طور رایگان آن را در Google Play Store دانلود و نصب نماید.

ZenUI بسیار سریع و واضح است. و از مزایای استفاده کردن این لانچر می توان به گروه بندی اپلیکیشن های مرتبط و پیشنهاد برنامه های جدید دیگر که ممکن است شما دوست داشته باشید، اشاره کرد.

شما در این لانچر قادر به تعویض تصویر صفحه نمایش، اندازه آیکون ها و طرح بندی کلی هستید. همچنین با دو لمس مجدد می توانید رنگ ها و فونت ها را تغییر دهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین لانچر دنیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *