بهترین بازی های iPhone 7

آیا می خواهید بهترین بازی های iPhone 7 را که از مزیت پردازنده جدید 10 برخوردار است بشناسید؟ جای درستی آمده اید!

LEGO® Jurassic World™

اگر طرفدار پارک ژوراسیک، لگو و بازی هستید، این بازی را از دست ندهید! بازی LEGO® Jurassic World™مشابه با سری های دیگر لگو است. ممکن است در طول بازی با صحنه های آشنا و شخصیت های مشهور فیلم The Lego مواجه شوید. و از همه مهم تر با دیدن 20 دایناسور لگویی دیوانه شوید!

The Walking Dead: Michonne

The Walking Dead: Michonne

احتمالا شما هم جزء بیننده های پروپاقرص و آشنا به سریال The Walking Dead هستید. اگر جزء این دسته باشید به احتمال بیشتر با شخصیت Michonne آشنایی دارید. این بار توسعه دهنده Telltale یک بازی سینمایی ماجراجویی با زمینه تعاملی انتخاب و مشاهده نتیجه تحت عنوان “The Walking Dead: Michonne” ارائه داده است. در واقع داستان بازی مطابق با تصمیمات و انتخاب های بازیکن شکل خواهد گرفت. پس خودتان را دست کم نگیرید!

Train Conductor World

Train Conductor world

این بازی مختص کسانیست که به مدیریت هرج و مرج، قطارها و ایستگاه ها علاقه مندند. Train Conductor World: European Railway شما را سوار کشتی کرده و با سفر به مناطق گوناگون از شگفتی های اروپا اجازه نظارت و کنترل ریل آهن ها را می دهد. در واقع شما با یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده با ادغام پازل روبرو هستید.

The Room Three

The room three

“The Room Three” برای کسانیکه از فضای 3D پازل و به چالش کشیده شدن آمیخته با هیجان لذت می برند عرضه شده است. داستان بازی The Room ادامه دار بوده و همواره با محیط هیجان آور و آزمایش های ترسناک انتقام جویانه وهم خاصی در دل بازیکنان خودش می اندازد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین بازی های iPhone 7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *