بهترین اپلیکیشن ها برای والپیپر

اگر اهل دیزاین و دکوراسیون باشید احتمالا به دکور صفحه نمایش تلفن همراهتان را هم اهمیت می دهید. دکور صفحه نمایش که با تعویض والپیپر و لانچر تغییر خواهد کرد، ممکن است ظاهر صفحه نمایش تلفن همراهتان را کلا تغییر دهد. ما بدین منظور به معرفی برترین اپلیکیشن های والپیپر می پردازیم. پس اگر به دنبال ایجاد یک تنوع خوب هستید این مقاله را از دست ندهید!

  • Backdrops

اگر واقعا به دنبال والپیپرهای خوب هستید Backdrop برایتان یک انتخاب بالاتر از حد متوسط است که بیشتر سبک های این تصاویر ارائه داده شده مدرن می باشد. به منظور همگام سازی برنامه با دستگاه هوشمند خودتان باید با حساب کاربری گوگل وارد شوید. و این یک شروع خوب برای جمع آوری تصاویر پیش زمینه منحصر بفرد است. در این برنامه شما قابلیت پرداخت و خرید بسته های بیشتر تصاویر پشت زمینه را هم دارید.

  • Muzei Live Wallpaper

این برنامه نسبت به دیگر برنامه ها منحصر به فردتر است. Muzei Live Wallpaper با در بر گرفتن تصاویر پشت زمینه زنده که به طور خودکار در یک دوره خاص از روز شروع به بروزرسانی کرده نیازتان را برآورده خواهد کرد. این چرخه از مجموعه تصاویر پشت زمینه انتخابیتان و یا ساخته شده تان تشکیل خواهد شد. بسیاری از این تصاویر از مجموعه آثار هنری هستند. پس اگر شما به هنر علاقه مند هستید این برنامه را از دست ندهید!

  • Tapet 

برنامه Tapet یک پیشنهاد جدیدتر که به سرعت در حال کسب امتیاز محبوبیت است. Tapet خلاف دیگر برنامه ها والپیپیر ارائه نمی دهد. در عوض، والپیپیرهای منحصر به فردی برایتان تولید خواهد کرد. اولین باری که برنامه را باز می کنید تنها کافیست الگو و رنگ انتخاب کنید تا طرح دلخواهتان ایجاد شود. و این تصاویر تولید شده قطعا بر اساس رزولوشن صفحه نمایش دستگاه خودتان خواهد بود. و در مقابل این همه تصویر هیچ چیز پرداخت نخواهید کرد. چه چیزی این بهتر؟

  • True HD 4K Wallpapers

ممکن است فریب نام پرت این برنامه را بخورید اما باید بگوییم این اپلیکیشن جزء برترین ها در بخش ارائه تصاویر پشت زمینه می باشد. آنچه این برنامه را خاص کرده آن است که تصاویر را بر اساس رزولوشن صفحه نمایش دستگاه خودتان ارائه می دهد. بنابراین، آن دسته که صفحه نمایش 1080p دارند قادر به مشاهده تصاویر 540×960 نیستند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین اپلیکیشن ها برای والپیپر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *