برنامه ای که آسیب پذیری گوشی شما را مشخص می کند

برنامه ای که آسیب پذیری گوشی شما را مشخص می کند

Zimperium، یک شرکت امنیتی است که مشکل Stagefright اندروید را در ماه جولای پیدا کرد، حالا برنامه ای منتشر کرده که به کاربران اجازه می دهد متوجه شوند که آیا گوشیشان این مشکل گفته شده را دارد یا خیر.

در کنفرانس امنیتی Black Hat 2015 ، محققان شرکت Zimperium برنامه رایگان خود را معرفی کردند. این برنامه به صورت رایگان خواهد بود و هر کسی می تواند آن را دانلود کند تا از امنیت گوشی خود مطمئن شود.

برای افزایش سرعت پروسه، این کمپانی “Zimperium Handset Alliance” را نیز عرضه کرده است. گفته شده است که کمپانی در حال کار با تولید کنندگان و اپراتور های همراه است تا به آن ها کمک کند که هر چه سریع تر این محصول را وارد بازار کند. گفته می شود که 25 سازنده ی اصلی بازار، به این مشارکه پیوسته اند.

این کمپانی همچنین در نظر دارد برنامه ای به نام zIPS را برای کاربران متخصص تولید کند. Zimperium گفته است که به تازگی با تیم Knox سامسونگ شروع به همکاری کرده است تا برنامه ای را برای دستگاه های قدیمی تر تولید کند، این برنامه بازیابی خودکار MMS ها را غیر فعال خواهد کرد.

Stagefright Detector یک برنامه ی بسیار کم حجم است و گوشی های زیادی را که از اندروید 2.3.3 به بالا استفاده می کنند، پشتیبانی می کند. در تست کوچکی که انجام دادیم، Stagefright Detector در کمتر از 5 ثانیه آنالیز را تمام کرده و نتیجه را نمایش داد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برنامه ای که آسیب پذیری گوشی شما را مشخص می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *