برترین بازی های اندروید با پشتیبانی کنترلر با لینک دانلود

Android Game

امروزه شاهد بازی های زیادی هستیم که آن ها از کنترلر پشتیبانی می کنند و همین امر آن ها را محبوب می کند.ما در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین بازی هایی بپردازیم که از کنترلر ها پشتیبانی کنند.

Grand Theft Auto

zijn-dit-de-eerste-screenshots-van-nieuwe-singleplayer-content-voor-grand-theft-auto-v-fotosاین بازی که در میان گیمر ها از محبوبیت ویژه ای برخوردار است قابلیت پشتیبانی از کنترلر ها را دارد که شما می توانید این بازی را از لینک زیر دریافت و نصب کنید .

دانلود GTA

Modern Combat 5: Blackout

modern-combat-5-blackout-v1-4-0k-mod-apk-data-is-here-latest

unnamedاین بازی که یکی دیگر از بازی های محبوب از سبک تیر اندازی اول شخص می باشد که با گرافیک بالا و شخصیت های مختلف امکان این را به شما می دهد که با کنترلر و به صورت آنلاین بازی کنید.شما می توانید از لینک زیر بازی را دریافت و نصب کنید.

دانلود

Telltale Games collection 

imageTalltale یکی از شناخته شده ترین سازنده های بازی های اندروید می باشد که آن ها را می توانید با کنترلر خود بازی کنید. بازی هایی از قبیل Walking Dead – Game OF Thrones – Batman که در سبک ماجراجویی با گرافیک عالی در گوگل پلی عرضه شده است. دانلود

3096746-selina_elevator_1920x1080443209479

Unkilled

unkilled_visual_npc_clark_02_1این بازی هم مانند بازی های قبلی در سبک ماجراجویی و تیراندازی اول شخص با گرافیک بالا و جذاب همراه با لینک دانلود

3.7/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : برترین بازی های اندروید با پشتیبانی کنترلر با لینک دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *