برای تلفن همراه خسته تان یک تختخواب بخرید

تلفن همراه شما یک روز سخت را پشت سر گذرانده است. به آن حجم سنگین پیام های رد و بدل شده تان فکر کنید. و یا آن همه صفحه های وب که در گشت و گذارهای روزمره اینترنت باز کرده اید. سلفی های اینستاگرامتان چطور؟ امروز مجبور هستید گوشی تلفن همراهتان را دو برابر شارژ کنید. و حتما تصور می کنید یک مسئول وظیفه شناس هستید! مصرف کننده های عزیز گوشی های تلفن همراه شما می خواهند کمی چرت بزنند. اما جای استراحتشان قطعا رها شده روی زمین، کنار بستر خوابتان و یا زیر بالشتان نخواهد بود.

تختخواب موبایل

“Phone Bed” نخستین مکان نگهداری گوشی های تلفن همراه با ایده خوش ساخت تختخواب است که با قیمت 100 دلار به فروش می رسد. اگر چندین گوشی تلفن همراه دارید با خرید این تختخواب دیگر نگران کمبود جا نخواهید بود. شما قادر هستید همه گوشی های تلفن همراهتان را روی این تختخواب بگذارید.

در واقع Phone Bed ایستگاه شارژ کننده نیست. فقط یک محل نگهداری برای تلفن های همراه و حتی تبلت هایتان به شمار می رود.

Phone Bed با ایجاد یک مراسم شبانه موجب شده پیش از آن که خودمان به خواب برویم، تلفن های همراهمان را برای خوابیدن به تختخواب بسپاریم. اینطوری شاید بهانه ای برای دور نگهداشتن تلفن های همراهمان پیش از خواب هم داشته باشیم. ما با سپردن تلفن های همراهمان به Phone Bed شب بخیر می گوییم و با خواب بخشیدن به آن ها مانند خودمان امیدواریم یک روز پرانرژی دیگر را با شارژ کامل آغاز کنیم.

تلفن های همراهتان را می توانید در بستری از جنس ساتن بگذارید. و نگران تبلت هایتان نباشید! می توانید آن ها را هم داخل کشوهای مخملی تختخواب بگذارید.

ظاهرا Phone Bed با ایده نشان دادن “چگونگی حفظ روابط سالم” با استفاده از تکنولوژی برای کودکان ساخته و عرضه شده است. پس چه بهتر که برای استراحت کامل تر تلفن های همراهتان آن ها را خاموش کنید؟!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برای تلفن همراه خسته تان یک تختخواب بخرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *