ببینید: پژو 3008 جدید در چند تصویر به نمایش در آمد

مطمئنا با پژو آشنایی دارید؛ کمپانی بنامی که سالهاست در ایران فعالیت دارد و به این ترتیب می‌تواند جذاب باشد که بدانید این کمپانی چه برنامه‌هایی برای آینده ریخته است. به تازگی رندر هایی از خودرو پژو 3008 در اختیار ما قرار گرفت که دیدن این تصاویر خالی از لطف نخواهد بود. اما پیش از این تصاویر شما را به معرفی کوتاهی از این خودرو دعوت می‌کنیم. در ادامه با زوم تک همراه باشید.

پژو 3008 در رده خودرو های چند منظوره قرار می‌گیرد. در مدل تازه‌ی این خودرو شاهد یک کراس‌اوور هستیم  که در مقایسه با نسل پیش تغییرات زیادی شامل حالش شده است. این تغییرات عمده به دلیل عدم توجه بازار به نسل قبلی بود و به این ترتیب پژو با دستکاری طراحی اش امیدوار است ناکامی دیگری نسیبش نشود.

اغلب توجهات به نسخه‌ی فعلی 3008 در بازار چین رخ داد و خارج از این محدوده، استقبال گرمی را شاهد نبودیم. با این حال، پژو در صدد آن است تا با تغییرات در این خوردو، مدل کراس‌اوورش را به طور عملی در بازار اروپا به ثمر برساند. در سری جدید، موتور های توربو شارژ سه و چهار سیلندر وجود دارند  با این اوصاف، احتمالا روی زمینه خودرو جمع و جور 308 ساخته خواهد شود. اما به پزو همین مدل های بسنده نکرده و به احتمال زیاد، مدلی ترکیبی از دیزل و الکتریک یا به اصطلاح هیبرید هم برای آن عرضه خواهد نمود.

باید اضافه کرد که مدل ارزان تر این خودرو دیفرانسیل جلو خواهد بود. در صورتی که نسخه‌ی چهار چرخ متحرک نیز با قیمت به مراتب بالاتری وجود خواهد داشت. گیبرکس این خودرو نیز مدل های دستی و اتوماتیک را در بر خواهد گرفت. در پایین می‌تواند تصاویر موجود از این خودرو را مشاهده کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پژو ۳۰۰۸ رکورد شکست !

نظرات در مورد : ببینید: پژو 3008 جدید در چند تصویر به نمایش در آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *