با پورشه 911R آشنا شوید!

با پورشه 911R آشنا شوید!

کمپانی پورشه، در حال کار بر روی دو اتومبیل جدید است. این دو اتومبیل پورشه 911 GT3 و پورشه 911 GT3 RS هستند. هر دوی این خودرو های یاد شده با سیستم انتقال  اتوماتیک PDK مخصوص کمپانی پورشه هستند. در حال حاضر، در کنار 911 GTS شایعه شده است که پورشه در حال کار روی خودرو جدیدی است. این خودرو که به تازگی هم عکس هایی از آن منتشر شده است، پورشه 911R نام خواهد داشت.

به تازگی، عکس هایی جدید از خودوری در سری خودرو های پورشه 911 منتشر شده است. در عکس هایی که فاش شده است، به نظر میرسد که نشان بر سری جدید با نام پورشه 911R دارد. در عکس های موجود میتوانید مشاهده کنید که 911R چگونه طراحی شده است و چقدر به خودوری پیشین خودش، یعنی GT3 شباهت دارد.

با پورشه 911R آشنا شوید!بر اساس اطلاعات موجود که توسط منابع معتبر و آگاه از کمپانی پورشه منتشر شده است، انتظار میرود که این خودرو سری جدید، بین 475 تا 500 اسب بخا قدرت داشته باشد. همچنین از لحاظ طراحی بدنه، پیشینی شده است که در نسخه ی نهایی، پورشه خودور 911R را با وجود یک اسپویلر در بخش پشتی تولید و ارائه نماید.

با پورشه 911R آشنا شوید!بر اساس شایعاتی که در رابطه با این خودور به وجود آمده است، پیشبینی میشود که اسپویلر عقب 911R  متحرک باشد و به شکل خودکار در مواقع لزوم اعمال مختلفی انجام دهد. همانطور که گفتیم این خودرو جدید، شباهت بسیار زیادی به همتای خودش یعنی 911GT3 دارد.

در عکس هایی که منتشر شده است، شاهد یک نمونه ی پیش تولید از 911R هستیم که احتمالا برای تست های قبل از تولید انبوه آماده سازی میشود. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این خودور و قیمت و مشخصات فنی آن مشخص نیست. اما مشخصا به 911GT3 نزدیک خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برترین خودرو های هیبریدی جهان

نظرات در مورد : با پورشه 911R آشنا شوید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *