با هدبند “علاءالدین” رویاهایتان را کنترل کنید

آیا تمایل دارید رویاهایتان را با یک “هدبند” کنترل کنید و از آن ها لذت ببرید؟ پس با هدبند “Aladdin” (علاءالدین) آشنا شوید. این هدبند یک سیمولاتور یا شبیه ساز خواب دیدن است که به شما اجازه داده تا به رویاهایتان سری بزنید. بسیاری از افراد با چنین لحظات دشواری آشنا هستند. خواب دیدن اما فراموش کردن بدون کنترل کردن رویاها به طور ناخواسته اتفاق عادی ای است که گاه و بیگاه می افتد.

بنابراین، هدبند “علاءالدین” همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. اگر تا به حال چنین چیزی را در سراسر جهان تجربه نکرده اید، نگران نباشید! این هدبند به شما کمک می کند تا از ماجراهای خود و رویاهایتان لذت ببرید.

plmرویاها و دیدنشان همواره یکی از علایق طولانی مدت بشر بوده است. و سوال های بسیاری در زمینه خواب و رویا دیدن حیوانات طرح شده است که یکی از این پرسش ها درباره خواب دیدن حیوان های خانگی مانند سگ ها می باشد. اگرچه، بیشتر افراد هنوز قادر به کنترل رویاهایشان نیستند.

افراد در بسیاری از فرهنگ ها و اعتقادات روش های مختلفی برای تجربه مشاهده و به خاطر آوردن رویاها یافتند. و به تمرینات گوناگون برای ثبت رویاهای واضح پرداختند. اما در این جا، راه ساده تری برای لمس این جهان مرموز وجود دارد. و آن استفاده از هدبند “علاءالدین” است.

علاءالدین چگونه کار می کند؟lkm

“علاءالدین” از تکنولوژی EEG (روش نطارت بر الکتروفیزیولوژیک) بهره می برد تا به ثبت فعالیت الکتریکی مغز بپردازد. با توجه به داده ها، دستگاه نام برده مراحل خوابتان را تعیین می کند. و داده ها را در اپلیکیشن “علاءالدین” ثبت و ذخیره کرده و به شما امکان ردیابی الگوهایتان را می دهد. علاوه بر این، شما قادر به نظارت بر مدت زمان REM/Dream، سطحی یا عمیق بودن خواب و مدت زمان به خواب رفتنتان خواهید بود.

pok

هنگامیکه مرکز استدلال مغز حین رویا دیدن “روشن” باشد، ما از ماهیت غیرمعمول رویا آگاه می شویم. بنابراین، رویاها برایمان واضح و بدیهی می گردند. این منطقه از ذهن به شما امکان کنترل و انجام هرآنچه که می خواهید را می دهد.

از قطعات تشکیل دهنده این هدبند می توان به موارد فوق اشاره کرد:

zaq

  1. نوار الکترود
  2. ریز پردازنده
  3. پیشانی بند (هدبند) راحت برای پوشش دادن به اجزای تشکیل دهنده

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با هدبند “علاءالدین” رویاهایتان را کنترل کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *