با “بال های کوچک” بهترین بازی Apple TV آشنا شوید

“Tiny Wings” تاکنون از بهترین بازی های آیفون بوده است. این یک مثال بزرگ از ساخت بازی توسعه دهنده ای است که روی پلتفرم های دیگر مفهوم نداشته است. Tiny Wings یا بال های کوچک عنوان بازی ای است که در سبک انفجاری ارائه داده شده و در سطوح گوناگون  با ضربه زدن های متوالی قادر به کسب بیشترین امتیاز خواهید بود.

بعد بیشتر از دو سال بدون آپدیت، عاقبت توسعه دهنده Andreas Illiger یک بروزرسانی بسیار مهم را منتشر کرد. بازی “بال های کوچک” هم اکنون روی Apple TV و آیفون / آیپد در پنج سطح جدید قابل دسترس می باشد.

Tiny Wings

البته شما به منظور خرید اپلیکیشن بازی “بال های کوچک” باید به طور جداگانه اپلیکیشن مرتبط با Apple TV را با همین نام در قیمت 2.99 دلار خریداری کنید. اما پرداخت همه این ها با توجه به بازی قوی ارائه داده شده بر روی سیستم عامل iOS بسیار مناسب بوده و لذت بردن از آن و وقت گذرانیتان به زودی پرداخت پولتان را از سرتان می اندازد.

از خصوصیات اپلیکیشن Apple TV تقسیم کردن صفحه نمایش به منظور بازی های مولتی پلیر (چند نفره) می باشد. بدین ترتیب، بازیکنان قادر به استفاده از سیری ریموت به منظور کنترل کننده اختصاصی بازی خواهند بود. و یا می توانند از دستگاه iOS برای کنترل عمکرد صفحه نمایش بزرگ بهره مند شوند.

اپلیکیشن Apple TV برای همگام سازی دستگاه موبایل شما با برنامه مرتبط از iCloud استفاده می کند. و از خصوصیات آن می توان به ارائه حالت های چندگانه و سطح های گوناگون نسخه iOS که شامل پنج سطح جدید تحت عنوان “Flight school” می باشد، نام برد.

بازی بال های کوچک

اگر شما اپلیکیشن iOS را سال های گذشته خریداری کردید، نیاز خواهید داشت تا سطح های جدیدتر را دریافت کنید. توسعه دهنده Illiger مطابق با رزولوشن بالاتر صفحه نمایش Apple شامل آیفون 6 و 6 پلاس گرافیک بازی را افزایش داده و آپدیت کرده است.

اگر قبلا این بازی را تست نکرده بودید، هم اکنون بهترین زمان برای بهره بری از آن است. چرا که تغییرات مثمر ثمری به منظور بهبود آن صورت داده اند.

گرافیک شایان ستایش، موسیقی جالب توجه و سطوح گوناگون و متنوع همه و همه دست به دست همدیگر داده اند تا بازی “بال های کوچک” را که اولین بار در سال 2011 ارائه داده شده بود، بهبود یابد.

بنابراین، اگر قرار است هم اکنون “بال های کوچک” را بازی کنید، باید آن را از App Store دانلود و نصب کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با “بال های کوچک” بهترین بازی Apple TV آشنا شوید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *