با این چراغ قوه می توانید در اردو غذا طبخ کنید

“Wicked Lasers” همواره بدلیل لیزرها و چراغ قوه های قابل حمل شناخته شده است. چندین سال پیش، Wicked Lasers یک چراغ قوه با خاصیت آتش افروختن را منتشر کرد. و هم اکنون شرکت نامبرده در حال مدیریت طرح ریزی این چراغ قوه است تا شما با خیال راحت بتوانید از مسابقات تلویزیونی دست بکشید و به اردو بروید!

چراغ قوه “FlashTorch Mini” با بلندی 8.5 اینچ هنوز آنچه که شما بتوانید به دسته کلیدتان آویزان کنید و یا در جیبتان بگذارید نیست. اما FlashTorch اصل حدودا 40 درصد کوچکتر است. و به لطف خروجی چشمگیر 2300 آن قابلیت های آتش افروزی و طبخ غذا دارد. و روشنایی آن با ویدیو پروژکتور به منظور روشن کردن یک سالن بزرگ قابل قیاس است.

شما برای گرفتن حداکثر روشنایی باید باطری قابل شارژ FlashTorch را حدود 30 دقیقه شارژ کنید. عمر باطری های چراغ قوه تا 100 دقیقه می باشد. و از مهم ترین خصوصیات آن می توان به حالت قفل اتوماتیک آن اشاره کرد که برای گذاشتن آن در کوله پشتیتان امن خواهد بود. و از ایجاد نور و آتش پیشگیری خواهد کرد. قیمت چراغ قوه FlashTorch 200 دلار می باشد.

بنابراین، اگر جز آن دسته افرادی هستید که به کمپینگ و یا کوهنوردی علاقه مند هستید و این تفریحات جزء کارهای دائمیتان محسوب می گردد، شما به این وسیله نیاز خواهید داشت.

3.6/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : با این چراغ قوه می توانید در اردو غذا طبخ کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *