بازی Moana به iOS رسید

فیلم انیمیشن دیزنی “Moana” درباره سفر حماسی یک دختر جوان با نیمه خدا افسانه ای ماوی است که روزهای گذشته در تئاترها به نمایش در آمد. طرفداران “Moana” پس دیدن و لذت بردن از نمایش انیمیشن مطمئن شدند که به زودی بازی آن به موبایل ها خواهد رسید. سبک این بازی دویدن است. شما در بازی مذکور پرچمدار موانا و دوستان او هستید و با ضربه های آهسته و پیوسته متناسب با ضربات موسیقی انیمیشن موانا آن ها را هدایت می کنید.

شما در بازی به موانا کمک خواهید کرد تا با تلاش های او قلب الهه جزیره Te Fiti را بازگردانید. بدین منظور، مشاهده خواهید کرد که در هر سطح از بازی جای موانا، ماوی و یا شاید هر شخصیت دیگر این انیمیشن می دوید، قایق سواری می کنید و به طور خودکار در سراسر صفحه نمایش گوشی موبایلتان حرکت می کنید. در طول راه ممکن است با موانع و دشمن هایتان مواجه شوید که در این صورت باید فرار کنید و از دستشان خلاص شوید که به منظور این کار باید با توجه به ریتم موسیقی از دکمه های موجود در زمان مناسب استفاده کنید.

ماجراجویی با ضربات موسیقی

lkmjn

همانند بازی های دیگر در این سبک علاوه بر زمان بندی ریتم اجرا در بازی موانا بسیار حائز اهمیت است. شما باید در این حالت از بازی دو دکمه پائین صفحه نمایش را بر اساس نشانه های بصری که در طول مدت موسیقی متن فیلم مشاهده می کنید ضربه بزنید تا موانا را در تلاش حماسی برای تحقق سرنوشت هدایت کنید.

سفر با موانا و دوستان

pzad

حتی اگر عنوان فیلم فقط نام موانا را در بر داشته باشد طرفداران این انیمیشن محبوب می دانند که شخصیت های دیگری جز موانا حضور دارند. در این حالت از بازی شخصیت نیمه خدای افسانه ای ماوی هم حضور دارد. و شما علاوه بر ماوی با ههی، پوا و دیگر شخصیت های انیمیشن سفر خواهید کرد.

سفر در سراسر جهان

laks

این حالت از بازی شما را درگیر ماجراجویی های فراتر از انتظار موانا در دریا و زمین خواهد کرد. بیش از 70 سطح از بازی در این حالت موجود است که شما با رد کردن موانع و جانوران مهیب به مرحله بعد می روید.

فعلا این بازی شگفت انگیز برای دوستداران انیمیشن های دیزنی برای iPhone، iPad و iPod موجود است که شما می توانید آن را از App Store به قیمت 4.99 دلار خریداری و نصب نمائید.

4.6/5 - (9 امتیاز)

نظرات در مورد : بازی Moana به iOS رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *