بازی های کلاسیک محبوب مایکروسافت در ویندوز فون 8

Windows_Phone_Game

بازی های کلاسیک تک نفره مایکروسافت اینبار برای سیستم عامل ویندوز فون 8 اضافه شد . شاید کمتر کسی از شما بازی های جالب و قدیمی ویندوز رو انجام نداده باشید . کمپانی مایکروسافت سعی می کند محیط ویندوز در کامپیوتر ها رو در گوشی های آینده ویندوز فون تداعی بکند. اگر توجه کنید آرام آرام گوشی های هوشمند و تبلت ها دارند جای کامپیوتر های قدیمی رو پر می کنند ، چندی پیش با ارائه گوشی های هوشمند 64 بیتی این رقابت بین گوشی ها و کامپیوتر ها آغاز شد ، که امروز با این خبر نشانه هایی از حضور امکانات کامل ویندوز در ویندوز فون را حکایت دارد.

Windows_Phone_Game
Windows_Phone_Game

بازی های تک نفره مایکروسافت جزء قدیمی ترین بازی های مایکروسافت می باشد که از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و در سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت از ابتدا تا به امروز پا به پا آمده و فعلا مایکروسافت قصد جایگزین کردن بازی دیگری به جای این بازی ها را ندارد . این بازی ها  که در سیستم عامل ویندوز خود بصورت اتوماتیک نصب میشد ولی در ویندوز فون 8 این بازی به آن صورت نیست و شما برای استفاده از این بازی باید آن را دانلود و نصب کنید .

solitaire-windows-phone
solitaire-windows-phone

مجموعه بازی های تک نفره  Solitare مایکروسافت هم اکنون در فروشگاه ویندوز فون بصورت رایگان با حجم  42 MB قرار گرفته است که میتوانید دانلود کرده واز این بازی کلاسیک زیبا لذت ببرید . این بازی در نسخه ویندوز فونی خود شامل تغییرات جدید است .

minesweeper-windows-phone
minesweeper-windows-phone

این مجموعه جدید حتی از ویژگی ایکس باکس نیز بهره میبرد ، به این صورت که شما میتوانید وارد حساب کاربری آنلاین خود شده و با دوستان خود رقابت و امتیازات خود را ثبت کرده و  کارهایی از این قبیل را انجام دهید . شما همچنان میتوانید قسمتی از بازی را در گوشی خود اجرا کنید و بعد آن را به کامپیوتر یا تبلت ویندوز خود انتقال داده و بازی را در آنجا ادامه دهید .mahjong-windows-phone

هم اکنون میتوانید بازی ها را از Microsoft Windows Phone Store دانلود کنید :

1 . Solitare

2 . Minesweeper

3 . Mahjong

منبع : technobuffalo.co

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسل جدید ایکس باکس در راه است

نظرات در مورد : بازی های کلاسیک محبوب مایکروسافت در ویندوز فون 8

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *