باریک ترین گوشی هوشمد ویندوزی معرفی شد

باریک ترین گوشی هوشمد ویندوزی معرفی شد

به تازگی گوشی هوشمند جدیدی مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 در ژاپن معرفی شد. این گوشی جدید تولید شرکتی با عنوان یامادا دنکی است. EveryPhone نام این دستگاه ویندوزی میباشد که با عنوان باریک ترین گوشی ویندوزی معرفی شده است.

EveryPhone گوشی ویندوزی جدیدی است که توسط یک کمپانی کاملا ژاپنی تولدی شده . همانطور که گفته شد با سیستم عامل ویندوز 10 عرضه شده است. این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچ با کیفیت 1280 در 720 پیکسل، پردازنده ی اسنپدراگون 810، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش دارد. سایر مشخصات آن را میتوان در باتری 2600 میلی آمپر ساعتی و دوربین 13 مگاپیکلس اصلی و 5 مگاپیکسل سلفی خلاصه کرد.

این دستگاه باریک ترین گوشی ویندوزی با 6.9 میلی متر ضخامت و 138 گرم وزن است. کمپانی ژاپنی برای آن 325 دلار قیمت در نظر گرفته است و از چند روز پیش روانه ی بازار ها شده.

در حال حاضر، کمپانی تولید کننده EveryPhone ، راجب به عرضه ی آن خارج از بازار ژاپن گفته ای نداشته است اما احتمالا این دستگاه در خارج از ژاپن هم میتواند توجهات بسیاری را به خود جذب کند.

تولید گوشی ویندوزی میتواند یک خبر خوب برای ویندوز 10 باشد، این موضوع نشان دهنده ی توجه  کمپانی های مختلف به عرضه ی دستگاه ویندوزی است. با این وجود، باید  انتظار ورود کمپانی های چینی متعدد در این راستا را داشته باشیم.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باریک ترین گوشی هوشمد ویندوزی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *