این هفت برنامه را از دست ندهید (حتما بخوانید!)

این هفت برنامه را از دست ندهید (حتما بخوانید!)

دستگاه های اندرویدی می توانند بسیار پر کاربرد باشند و با تنوع زیاد برنامه هایی که امروزه در دسترس کاربران است، خیلی عجیب نیست که ما چیز های جدیدی را راجع به قابلیت های گوشی خود کشف کنیم. هفت برنامه ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم گوشی شما را به کامپیوتر لینوکس، Galaxy s6 Edge، مانیتور ضربان قلب و بسیاری بیشتر تبدیل میکنند.

1. از ال ای دی به عنوان مانیتور ضربان قلب استفاده کنید

گرفتن ضربان قلب می تواند کمک بزرگی برای تشخیص بیماری و یا صرفا اطمینان از خوب بودن اوضاع بدنمان باشد. و شما میتوانید از ال ای دی گوشیتان برای این کار استفاده کنید. فقط کافی ست انگشتتان را روی سنسور قرار دهید تا تعداد ضربان قلبتان در دقیقه برای شما نمایش داده شود.
البته باید به شما هشدار دهیم که به نظر می رسد ال ای دی هنگامی که این کار کمی طول بکشد، داغ می کند. به علاوه این، ظاهرا برنامه با دست های عرق کرده مشکل دارد اما انتظار می رسد که این مشکل در آینده بر طرف شود.

این هفت برنامه را از دست ندهید (حتما بخوانید!)
این هفت برنامه را از دست ندهید (حتما بخوانید!)

2. روی گوشیتان لینوکس نصب کنید

شاید باورش سخت باشد اما یک برنامهو تعدادی قطعات چیپ سخت افزار می تواند گوشی شما را تبدیل به یک کامپیوتر کند. حالا این امکان وجود دارد که روی گوشی اندرویدیتان لیوکس نصب کنید و از سیستم عامل جسی دبین استفاده کنید.
زمانی که برنامه را دانلود کردید، Debian NOROOT خودش مانند یک برنامه معمولی نصب می شود و یک محیط مجازی را برای شما نمایش می دهد، که به سرعت تبدیل به محیط دسکتاپ XFCE می شود و نامیشگر گوشی شما را به یک پد لمسی بدل می کند.
یک کیبرد بولوتوثی با پد لمسی بردارید، توسط کابل HML آن را به یک نمایشگر بزرگ وصل کنید و تغییر شکل کامل می شود. از دستور ‘apt-get’ استفاده کنید تا برنامه های مورد نیازتان را به دست آورید.

3. تماس هایتان را ظبط کنید

همان طور که ممکن است حدس زده باشید، این برنامه رایگان کارش ظبط تماس های شماست. شما می توانید در ابتدا انتخاب کنید که دوست دارید چه تماس هایی را ظبط کنید، باقی کار را به برنامه بسپارید. شما میتوانید تماس هایتان را روی Dropbox یا Google Drive آپلود کرده و یا روی حافظه خود گوشی ذخیره کنید.
باید این نکته را در اینجا عنوان کنیم که ظبط گفت و گو بدون اجازه طرف مقابلتان خلاف قانون است پس باید به طرفتان بگویید که در حال ظبط مکالمه هستید. به علاوه، برخی از کاربران اندروید آبنبات با ظبط زبان طرف مقابلشلن مشکل دارند اما یک لیمیل به برنامه نویش می تواند این مشکل را حل کند.

4. از قابلیت های S6-Edge روی گوشی های دیگر استفاده کنید

به غیر از صفحه نمایش زیبا یکی دیگر از چیز هایی که توجه شما را در این گوشی به سمت خودش جلب میکند، زنگ های رنگی ست که در کناره های گوشی نمایش داده می شوند و به شما اجازه میدهند که بدون نگاه کردن به گوشی بفهمید چه کسی تماس گرفته است.
برای این که این قابلیت را در گوشی های دیگر داشته باشید فقط کافی ست برنامه ‘App Edges Color Notifications’ را دانلود کنید. البته تمام برنامه ها نمایشگر گوشی شما را به طور کامل تغییر نمی دهند اما هنوز هم نتیجه کار جالب خواهد بود.
زمانی که برنامه را نصب کردید، میتوانید رنگ مورد نظرتان را برای اشخاص خاص در لیست مخاطبانتان انتخاب کنید. با این کار بدون هزینه ی گوشی S6 Edge، قابلیت آن را داشته باشید.

بیشتر بخوانید  اپل مالک 90 درصد از سود بازار تلفن های هوشمند است

 

 

این هفت برنامه را از دست ندهید (حتما بخوانید!)
این هفت برنامه را از دست ندهید (حتما بخوانید!)

5. به دکمه روشن/خاموش گوشیتان استراحت دهید

هیچ کس شارژ باتری کم را دوست ندارد و برنامه Gravity Screen، یک برنامه ی جالب است که میتواند در ذخیره چند درصد از باتری به شما کمک کند. این برنامه از حرکات گوشیتان متوجه میشود که چه زمانی باید فعال شود. برای مثال، میتواند زاویه گوشیتان را زمانی که آن را روی میز گذاشتید و یا زمانی که در یک فضای تاریک میخواهید آن را از کیفتان در بیاورید، به دست آورد. به محض این که برنامه احساس کرد که گوشی مورد نیازتان نیست، نمایشگر گوشی را خواموش کرده و آن را در حالت ذخیره انرژس قرار می دهد، تا زمانی که دوباره به آن نیاز پیدا کنید.
شما میتوانید در این برنامه بر اساس استفاده خودتان تغییراتی ایجاد کنید، یا این برنامه را به قیمت 1.89 یورو ارتقا دهید تا دقت برنامه بالا تر برود. در برخی گوشی ها که دکمه روشن/ خاموش در مکان نا مناسبی قرار دارد این برنامه می تواند کمک بزرگی باشد.

6. دکمه روشن/ خاموش را به سوییچ چراغ قوه تبدیل کنید

در بسیاری از گوشی ها سخت است که ال ای دی گوشی را به عنوان چراغ قوه فعال کنید اما با power button flashlight این مشکل حل می شود. این برنامه به شما اجازه می دهد چراغ قوه را با سه بار فشار دادن در سه ثانیه روشن کنید. به این تزتیب کارکرد خود دکمه نیز سر جای خود باقی است.
متاسفانه نسخه رایگان این برنامه به دلیل تعداد زیاد تبلیغات عملا غیر قابل استفاده است. اما شما میتوانید این برنامه را به قیمت 0.99 یورو خریداری کرده و تبلیغات را غیر فعال کنید.

7. اعلانات برای گوشی های قدیمی

بسیاری فکر می کنند که گوشی هایی با نسخه های قدیمی تر اندروید نمی توانند از اعلانات heads-up استفاده کنند که به صورت یک نقشه در بالای صفحه نمایش داده میشود و بخشی از پیام را نشان می دهد. اما این برنامه جدید به شما اجازه می دهد تا زا این قابلیت بهره ببرید حتی اگر اندروید گوشی شما آپدیت نشده باشد.
آخرین آپدیت اندروید این اعلانات را بدون نیاز به روت شدن در اختیاز کاربران قرار می دهد که به برنامه ها اجازه می دهد بسیار کاربردی تر از زمانی که در اندروید های قبلی بودند، عمل کنند. برای همین Retrofitters به شما امکان استفاده بهتر از گوشی تان را می دهد.
اگر شیوه دیگری برای استفاده بیشتر از قابلیت های پنهان گوشی اندرویدی تان بلدید در بخش نظرات ما را در جریان بگزارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : این هفت برنامه را از دست ندهید (حتما بخوانید!)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *