ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی شد

ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی شد

به تازگی، وزارت دارایی تایوان لیستی را از کمپانی های تایوانی ارائه نموده است. این لیست متشکل از ده کمپانی برتر تایوان است که به ترتیب بنا بر ارزش آنها قرار گرفته اند. در رتبه ی نخست این لیست کمپانی ایسوس قرار گرفته که ارزش تقریبی آن 1.78 میلیارد دلار حساب شده است. دیگر کمپانی مطرحی که در این لیست آورده شده، ایسر است که  با ارزش 580 میلیون دلار در رده ی چهارم قرار گرفته و دو رتبه پایین تر از آن اچ تی سی قرار دارد که ارزش این کمپانی 453 میلیون دلار میباشد.

همانطور که گفتیم، هم اکنون ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی به شمار میرود. گوشی هومنشد زن فون 2 برای رسیدن به این موفقیت کمک فراوانی به ایسوس کرده است. پس از ایسوس، این ایسر میباشد که در زمینه تولید گوشی هوشمند فعالیت میکند که رده ی چهارم را تصحب کرده است.

دو رتبه پایین تر از ایسر، کمپانی اچ تی سی قرار دارد که رکود شدیدی داشته و ارزش آن به 453 میلیون دلار رسیده است. البته لازم به ذکر است که سود به دست آمده از فروش گوشی اچ تی سی وان A9 محاسبه شده است.

ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی شددیگر شرکت مطرحی که میتوان نام برد، مدیا تک است؛ این کمپانی پردازنده تولید میکند و در لیست برترین شرکت های تایوان در جایگاه یکی مانده به آخر قرار گرفته است.

گفتنی است که یک کمپانی برندینگ بریتانیایی به اسم اینتر برند، ارزش گذاری را برای هر یک از این شرکت ها انجام داده است. با توجه به این لیست و نمودار های موجود از سال 2014 ، ارزش کلی 20 برند برتر تایوان 8.956 میلیارد دلار میباشد که با توجه به آمار سال گذشته نشان بر رشد 2.6 درصدی در این زمینه دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مانیتور حرفه ای ایسوس برای گیمرها با نام ROG Strix XG27ACS عرضه شد

نظرات در مورد : ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *