سونی این بار با اکسپریا زد 3 پلاس “+Xperia Z3” خودنمایی می کند.

اکسپریا زد 3 پلاس , گوشی جدید سونی اکسپریا زد 3 پلاس , +Xperia Z3

کمپانی سونی امروز در لندن جدیدترین محصول خود را با نام اکسپریا زد 3 پلاس "+Xperia Z3" رونمایی کرد . این گوشی جدید  سونی با زیبایی خاص و دلربایی ارائه شده است که مطمئنا از طرف کاربران و منتقدان مورد استقبال قرار خواهد گرفت. امکانات ارائه شده برای این گوشی هوشمند در سطح بسیار مناسبی ارائه شده است ، یکی از حذف ناپذیر ترین شاخصه ها که در این گوشی هم ارائه شده است ، قابلیت ضد آب می باشد ، سونی در طراحی ویژه خود همیشه ضد آب بودن را در برنامه اساسی خود قرار داده است. در ادامه ویژگی های بارز این گوشی هوشمند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

طراحی فوق العاده حرفه ای و شیک اکسپریا زد 3 پلاس

گوشی سونی اکسپریا زد 3 +

سونی این گوشی فوق العاده خود را با حساسیت بسیار بالایی ارائه کرده است ضخامت این گوشی باریک تر از (6.9mm) و سبک تر از (144 گرم) می باشد ، سونی این گوشی هوشمند خود را ضد گرد و غبار و ضد آب ساخته است ، طراحی ظاهری این گوشی با فریم فلزی براق و زیبا، شیشه بسیار شفاف و  آبدیده ، گوشه‌های مدور که زیبایی خاصی به آن داده است توانسته یک جذاب تمام عیار را به کاربران و علاقه مندان خود ارائه کند.

دوربین فوق العاده حرفه ای

سونی دوربین اصلی و مکالمه ویدئویی این گوشی هوشمند را با تکنولوژی فوق العاده حرفه ای ارائه کرده است ، استفاده از تکنولوژی Cyber-shot و Handycam طیق روال قبل در این گوشی هم انجام گرفته است. کیفیت تصاویر گرفت هشد هبا دوربین این گوشی در شرایط نور کم هم امکان پذیر است. شما در هر موقعیتی می توانید تصاویری زیبا و با کیفیت توسط هر دو دوربین این گوشی بیاندازید.

گوشی سونی اکسپریا زد 3 +

دوربین اصلی این گوشی هوشمند با دقت 20.7 مگاپیکسل با موتور پردازش BIONZ ارائه شده است ، استفاده از حسگر تصویر Exmor RS و لنز فوق العاده حرفه ای با زاویه عریض ۲۵ میلی‌متری G باعث شده تجربه یک عکاسی حرفه ای را با این گوشی داشته باشید.

دوربین مکالمه ویدئویی سونی اکسپریا زد 3+ هم با دقت 5 مگاپیکسل ارائه شده است ، این دوربین برای گرفتن عکس های سلفی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود ، استفاده از لنز های عریض 25 میلی متری باعث شده این دوربین گزینه مناسبی برای گرفتن تصاویر سلفی گروهی باشد. دوربین دوم این گوشی با قابلیت پردازش محیط می تواند بصورت اتوماتیک تنظیم گردد و بهترین کیفیت عکس را در وضعیت های مختلف نوری به شما ارائه کند.

بیشتر بخوانید  +Xperia Z3 پا به انگستان گذاشت

سخت افزار و پردازنده اکسپریا زد 3 +

سونی در پردازنده داخلی این گوشی هم کم نگذاشته است ، استفاده از پردازنده 8 هسته ای Snapdragon 810 سرعت فوق العاده پردازش را به کاربر ارائه کرده است ، از امکانات ارتباطی این گوشی هوشمند می توان به تکنولوژی ارتباطی پر سرعت 4G ، LTE Cat6 ، Wi-Fi MIMO اشاره کرد ، از دیگر ویژگی های بارز این گوشی می توان به ماندگاری و عمر باتری بالا اشاره کرد ، سونی محصولی ارائه کرده است که با روند بهبود یافته  و مصرف بهینه انرژی در گوشی شما زمان زیادی را می توانید از گوشی استفاده کنید. براساس اعلام سونی این امکان در این گوشی قرار گرفته است که شما تا مدت دو روز هم خواهید توانست از این گوشی استفاده نمایید ، همچنین قابلیت دیگری که سونی در این گوشی قرار داده استفاده از تکنولوژی شارژ سریع است که شما در عرض 45 دقیقه شارژ گوشی می توانید به مدت یک روز از گوشی استفاده نمایید.

و اما صغحه نمایش گوشی

صفحه نمایش گوشی یکی از تاثیر گذار ترین قسمت ها در خرید گوشی بحساب می آید ، اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچ است ، استفاده از تکنولوژی RILUMINOS Display در ساخت این صفحه نمایش باعث شده شفافیت و وضوح تصویر بالای این گوشی هوشمندرنگ های واضح تر و زنده تری را به کاربر نشان دهد ، البته سونی علاوه بر ساخت یک نمایشگر با کیفیت مصرف بهینه باتری را هم در نظر گرفته است .

در مقالات بعدی اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند ارائه خواهد شد ، منتظر خبر های جدیدتری از این گوشی هوشمند باشید.

منبع : فون ارنا

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سونی این بار با اکسپریا زد 3 پلاس “+Xperia Z3” خودنمایی می کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *