اپلیکیشن های برتر آموزش زبان

آیا علاقه به آموزش زبان دارید؟گوشی هوشمند دارید؟ عالیه ! با این نرم افزار ها میتوانید مکالمه و گرامر زبان را با روش های نوین و سرگرم کننده یادبگیرید.ما تمام برنامه هایی که شما برای آموزش زبان از سطح ابتدایی تا پیشرفته نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهیم . ( همراه با لینک )

Rosetta Stone

www.rosettastone.eu

سیستم عامل : IOS/Android

rosetta-stoneیکی از معروف ترین نرم افزار های آموزش زبان های گوناگون است که احتمالا برای خیلی از زبان آموزان شناخته شده است.این برنامه به صورت کاملا استاندارد و کاربردی روی مکالمه شما کار می کند که در سطح های مقدماتی تا پیشرفته در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

FluentU

 www.fluentu.com/english

سیستم عامل : IOS/Android

قیمت : 8 تا 18 دلار در ماه 

language-immersion-online-3این برنامه یکی از بهترین روش های یادگیری زبان می باشد که شما با تماشا کردن تیکه های کلیپ از اخبار,فیلم,کارتون و … با زیرنویس انگلیسی آموزش میبینید و یکی از مزیت های این برنامه این است که دیگر از گرامر های خسته کننده خبری نیست و آموزش زبان خیلی شیرین تر خواهد شد.

Memrise

www.memrise.com

سیستم عامل : IOS/Android

قیمت : رایگانmemrise

با این برنامه کاربردی و جالب شما به راحتی می توانید کلمه های مهم زبان انگلیسی و سایر زبان ها را با عکس مربوط به کلمه و تلفظ صحیح یاد گرفته و سپس از شما امتحان گرفته می شود ! این برنامه رایگان بوده و برای بالا بردن دایره لغات زبان عالی است .

Duolingo

www.duolingo.com

سیستم عامل : IOS/Android

قیمت : رایگان

duolingo-screengrabاین اپلیکیشن انگلیسی را به کمک زبان های دیگر مانند آلمانی , ایتالیایی و … به شما یاد میدهد به طوری که تنها با صرف چند دقیقه در روز میتوانید سطح زبان خود را به مرحله قابل قبولی برسانید و پیشرفت چشم گیری داشته باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن های برتر آموزش زبان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *