اپلیکیشن هایی که بی خوابی و استرستان را مدیریت می کند

بله، برنامه نویسان به استرس شما فکر کرده اند. و ما در این مقاله به معرفی اپلیکیشن هایی می پردازیم که به مدیریت اضطراب و خواب رسیدگی پرداخته و به شما در کاهش اختلالات اضطراب و داشتن زندگی سالم تر و شادتر کمک می کند.

Pacifica: پیگیری و ارزیابی خلق و خو در طول زمان، یادگیری تمرینات آرام بخش عضلات، تکنیک های تنفس عمیق و به تعیین اهداف سلامتی می پردازد. شما می توانید افکارتان را به منظور توسعه الگوهای تفکر مثبت ضبط و افکار منفیتان را شناسایی کنید. همچنین این اپلیکیشن می تواند به درک محرک های شخصی توسط کاربران کمک کند.

jh

Headspace: این برنامه قادر است به عنوان “مربی شخصی برای ذهن” استرس، از دست دادن حافظه، تمرکز، روابط بین فردی و … را بررسی کند. هدف درس های 10 دقیقه ای مراقبه این اپلیکیشن تقویت سلامت، عملکرد و روابط است. حق اشتراک این برنامه ماهانه بین 6.24 تا 12.95 دلار می باشد.

3s

Recovery Record: این برنامه پرطرفدار و همچنین امتیازدار مرتبط با درمان های رفتار شناختی و روش های خود-نظارتی برای کمک به مدیریت اختلالات خوردن می باشد.

کاربران در این برنامه می توانند از مجله غذایی، برنامه غذایی و روش های مقابله با اختلالات خوردن بهره مند شوند.

paz

Optimism: این برنامه به رفع افسردگی و اختلال دو قطبی کمک می کند. Optimism یا “خوش بینی” به کاربران کمک می کند تا حالاتشان را پیگیری و سوابق روزانه شان را ثبت کنند. و به آن ها راه هایی برای مثبت شدن (و ماندن) معرفی می کند.

l

Mindshift: این اپلیکیشن برای نوجوانان و جوانان مبتلا به اضطراب طراحی شده است. بدین ترتیب افراد احساسات و افکارشان را وارد برنامه می کنند تا تمریناتی بر اساس تشویق به تفکر مثبت به آن ها ارائه داده شود.

k

Relax Melodies: برنامه “ملودی های آرامبخش” با جا دادن بیشتر از 50 موسیقی با بی خوابی و استرس شما مقابله می کند. این برنامه شیوه زندگی جدیدی برای بهبود خواب در نظر می گیرد.

az

I Can Be Free: این برنامه با ارائه دادن بیش از 50 جلسه هیپنوتیزم توسط هیپنوتیزم کننده معروف Jacob Strachotta با اضطراب، فوبیا و عزت نفس پائین مقابله می کند.

هدف برگزاری این جلسات مبارزه با انواع گوناگون ترس های شماست.

z

ما با قرار دادن اپلیکیشن های متعدد در این زمینه سعی کردیم تا شما را بر اساس نیازتان به برنامه های مفید در این زمینه سوق دهیم. قابل ذکر است تمام برنامه های قرار داده شده از بهترین و پرطرفدارترین های این زمینه می باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن هایی که بی خوابی و استرستان را مدیریت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *