اپليكيشين خبري جالب

اپلیکیشن خبری

این روزها دیگه  اخباری و اطلاعاتی در هرکجای دنیا باشه  سریع به کمک تکنولوژی روز و  رسانه ها منتشر میشه و اتفاقاتی که میوفته انگاربغل گوشت افتاده . حق هر فردی است که از این وقایع آگاهی داشته باشه  . بنابراین سیستم عاملهای مختلف هم بیکار نشستن و اپلیکیشینهایی در این زمینه ابداع و عرضه کرده اند که  با دوتا از این اپلیکیشنها آشنا میشیم.

اپلیکیشن خبری

 

اپلیکیشن خبری

اپلیکیشن Chi24 اپلیکیشنی سبک و سریع برای اندروید که کهکشانی از آخرین خبرها را در این نرم افزار از منابع معتبر به دو صورت آفلاین و آنلاین خواهید دید . دراین نرم افزار شما میتونید به اختیار اخباری را انتخاب کنید و خبرهای لحظه به لحظه ان را با هرسری وارد شدن به این اپلیکیشین ملاحظه نمایید.

این اپلیکیشن برای  اندروید ۲ به بالا کارایی داره . امید وارم از این اپلیکیشن لذت ببرید و به دوستان خودتون اطلاع بدید میتونید این اپلیکیشن رو در گوگل یا مارکت های  اندرویدی دانلود کنید. همچنین لینک دانلود این اپلیکیشن در زیر قرار گرفته ، دانلود کنید.

Download

 اپلیکیشن دوم ، اپلیکیشن جار است .این برنامه هم برای اندروید طراحی شده  و کاملا سبک و راحت این اپلیکیشن حاوی صفحه اول  همه روزنامه هاست  و  به جای اینکه برید بیرون جلوی دکه روزنامه  فروشی دقیقه ها به روزنامه ها زوم کنید با این اپلیکیشن میتونید خیلی راحت هر راحت هر روزنامه ایکه میخواهید را ببینید .

اپلیکیشن جار

 

اپلیکیشن جار

در این اپلیکیشین :

تمامی روزنامه های عمومی(General) : اعم از ابتکار، اطلاعات،کیهان،اعتماد، جام جم ،جمهوری اسلامی و…

تمامی روزنامه های اقتصادی(Economic) : اعم از: کسب و کار آسیا، ابرار اقتصادی،  گسترش صنعت و…

تمامی روزنامه های ورزشی:(Sport): اعم از: گل، ابرار ورزشی ،استقلال جوان ، پرسپولیس،خبر ورزشی و…

برخی روزنامه های  استانها (Provinces)اعم از: اصفهان امروز،اصفهان زیبا، پیام همدان و….

و یه قسمت هم برای سایر روزنامه هاست که شامل: ایران نیوز، تهران تایمز،بانی فیلم و…

امید وارم از این اپلیکیشین لذت ببرید و به دوستان خودتون اطلاع بدیدمیتونید این اپلیکیشن رو در گوگل یا مارکت های  اندرویدی دانلود کنید. راستی شما هم اپلیکیشن های جالب دیگری رو میشناسید؟ پس توی نطرات این اپلیکیشن ها رو معرفی کنید تا دیگر دوستان استفاده بکنند.

بیشتر بخوانید  رونمايي از جدیدترین گوشی هواوی

توجه : بخش اپ شو زوم تک به بررسی و معرفی اپلیکیشن های مختلف اندرویدی و آی اوس می پردازد . برنامه نویسان عزیز ایرانی می توانند برای آشنایی از شرایط معرفی اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدیشان می توانند با ایمیل وبسایت در ارتباط باشند. /zoomtech.ir[@]gmail.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپليكيشين خبري جالب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *