اولین اپلیکیشن تخصصی وب و شبکه

دانلود اپلیکیشن

نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلفی به عنوان ابزار وب و شبکه در جهان و حتی ایران تولید و در سایتهای مرتبط جهت استفاده عموم بارگذاری شده است. استفاده از این اپلیکیشن ها و پیدا نمودن آنها در میان آیکون های مختلف بر روی گوشی موبایل و تبلت ها زمان بر و خسته کننده است ، در همین راستا شرکت مهندسی پارس پژوهان آسیا اولین اپلیکیشن خود را که مجموعه ای از چندین نرم افزار کاربردی در زمینه وب و شبکه می باشد را طراحی و روانه بازار نموده است.

2
نسخه اول این نرم افزار در حال حاضر شامل:
زمان و تاریخ اتمام دامنه ثبت شده
Whois از دامنه
Ping
Blacklist check
Rank check
What is my ip
Speed Test
IP Calculator
DNS Lookup
IP Geolocation

 PPA Toolsa

در نسخه دوم این نرم افزار که تا اواخر اسفند ماه ارائه می گردد ، قصد آنرا داریم که بیشتربه ظاهر APP و رفع مشکلات احتمالی و یا گزارش شده بپردازیم و این اطمینان را به کاربران این اپلیکیشن کاربردی می دهیم که در هر یک از نسخه های آتی با اضافه نمودن آیتم های جدید نسبت به حرفه ای تر نمودن این نرم افزار و رفع نیاز کاربران بپردازیم.
گزارش مشکلات اپلیکیشن
اگر هنگام استفاده از این اپلیکیشن با مشکلی نرم افزاری رو برو شدید ، برای بهبود هر چه بهتر این اپلیکیشن در نسخه های بعدی لطفا این مشکل را از طریق لینک مقابل به ما گزارش کنید.
گزارش مشکلات
معرفی بخش های اپلیکیشن
Traceroute
دستور Traceroute یک دستور شبکه ای و برای آزمایش دسترسی به یک مقصد است که با پروتکل ICMP کار می کند ، بر خلاف دستور پینگ زمان و مشخصات روترهای مسیر را نمایش می دهد.

Ping
دستور Ping برای بررسی وضعیت ارتباط کاربر با یک مقصد مشخص می باشد . در این دستور برقراری ارتباط مشخص شده و هم چنین زمان ارسال و دریافت بسته با حجمی مشخص بر اساس میلی ثانیه ، خروجی موفق این دستور است.

Whois
در این قسمت از نرم افزار شما می توانید با وارد نمودن نام دامنه خود از ثبت و یا آزاد بودن آن مطلع شوید دامنه هایی که با رنگ قرمز هستند ثبت و دامنه هائی که با رنگ سبز می باشند برای ثبت آزاد می باشند.
همچنان شما می توانید با کلیک نمودن بر روی دکمه های whois و سفارش ، به صفحه نمایش مشخصات ثبت کننده دامنه و یا رجیستر نمودن دامنه منتقل شوید.

3

صفحه ی اصلی
خواهشمند است جهت کنترل تاریخ انقضاء دامنه (وب سایت) خود، نام دامنه را بصورت کامل وارد نمایید . بطور مثال zoomtech.ir
در این صفحه شما می توانید نام چندین دامنه را وارد نمایید . این گزارش بصورت گرافیکی نمایش داده می شود. جهت نمایش whois دامنه بر روی هر یک از دامنه های مورد نظر یک بار کلیک نمایید.
جهت حذف گزارش بر روی گزینه مورد نظر کلیک و چند ثانیه نگه دارید . سپس از منو نمایش داده شده یکی از گزینه های whois ، حذف و یا انصراف را انتخاب نمایید.

What is my ip
در این قسمت Mac Address گوشی ، Lan IP گوشی و همچنین IP اینترنتی که از سرویس دهنده به گوشی شما اختصاص داده شده است را می توانید مشاهده نمایید.

Rank check
شما می توانید با وارد نمودن نام دامنه (Domain) خود ، رتبه Alexa و Google
خود را مشاهده نمایید.

Blacklist
از این طریق می توانید چک نمایید که Local IP شما و یا IP میزبان شما در کدامیک از شرکتهای سرویس دهنده جهت جلوگیری از ارسال Spam (هرزنامه) بلاک شده است.
PTR check
PTR و یا به عبارتی رکورد اشاره گر ، این رکورد بررسی می نماید که آیا دامنه مورد نظر به یک IP صحیح متصل می شود یا خیر.

  دانلود از کافه بازار

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اولین اپلیکیشن تخصصی وب و شبکه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *