انتشار آپدیت WatchOS 3 برای نسل اول اپل واچ

انتشار آپدیت WatchOS 3 برای نسل اول اپل واچ

امروز روز خوبی برای دارندگان نسل اول اپل واچ است.چرا که اپل با ارائه ی آپدیت سیستم عامل WatchOS 3 خبر از بهبود رابط کاربری و تجربه ای بهتر برای استفاده کنندگان از ساعت هوشمند خود آورده است.

از مهمترین این تغییرات میتوان به چگونگی بارگذاری برنامه ها و همچنین تعامل بهتر رابط کاربری در اپل واچ اشاره کرد.کاربران این گجت میتوانند با اتصال ساعت هوشمند خود به یک آیفون این آپدیت را دانلود و نصب کنند.همچنین اپل اشاره کرده است که برای نصب سیستم عامل باید ساعت خود را در حالت شارژ شدن قرار دهید.

اگر بخواهیم اندکی دقیقتر به تغییرات جدید نگاه کنیم باید بگوییم در گوشه پایینی اپل واچ هم اکنون نوار Dock، درست مانند سیستم عامل X به چشم خواهد خورد که بیشترین اپلیکیشن های استفاده شده و نیز نرم افزارهای موردعلاقه تان را که می خواهید به آنها راحت تر و سریع تر دسترسی داشته باشید را به نمایش می گذارد. میتوان گفت که همین تغییر ساده، تاثیر چشمگیری روی رابط کاربری گجت خواهد گذاشت و بسیاری از کارهای روزانه، به شکلی ساده تر از قبل پیگیری خواهند شد.بخش دیگری که این آپدیت نرم افزاری به ساعت اضافه میکند یادآوری برای نفس عمیق کشیدن است.در این سیستم عامل با یک اعلان و به صورت روزانه به کاربر یادآوری می شود که نفس عمیق بکشد که به نظر می رسد از اعلان ایستادن و راه رفتن هم جذاب تر باشد.البته تمامی این نوتیفیکشن ها را میتوانید از تنظیمات دستگاه خاموش کنید.

علاوه بر تغییراتی که ذکر شد اپل 3 واچ فیس جدید هم به سیستم عامل خود اضافه کرده است که عبارت اند از : Mickey Mouse ، Numerals و Activity. ، واچ فیس Mickey Mouse شخصیت کارتونی Mickey Mouse را نشان می دهد و همچنین میتوان رنگ لباس آن را نیز عوض کرد. Numerals واچ فیسی بسیار مینیمال با طرح اعداد بوده و واچ فیس  Activity هم برای آن دسته از افرادی ایجاد شده است که فعالیت های ورزشی خود را با اپل واچ دنبال می کنند.

اپل همچنین برای راحتی بیشتر توسعه دهنگان امکان استفاده ی اپلیکشن های ساخته شده آن ها به سنسور ضربان قلب را داده است.از دیگر تغییرات ارائه شده در این آپدیت نرم افزاری می توان به ادغام ApplePay با نرم افزارهای ساعت هوشمند و امکان نوشتن سریع متون روی نمایشگر برای پاسخ به پیام ها اشاره نمود. و در نهایت اینکه از این به بعد میتوان قفل مک را با اپل واچ باز نمود.

بیشتر بخوانید  اپل واچ سلولار رکورد فروش را شکست!

نظر شما در رابطه با اپل واچ و این تغییرات نرم افزاری چیست؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت WatchOS 3 برای نسل اول اپل واچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *