انتخاب هاستینگ حرفه ای برای پشتیبانی از وب سایت [ رپورتاژ اگهی ]

انتخاب هاستینگ حرفه ای برای پشتیبانی از وب سایت [ رپورتاژ اگهی ]
یکی از مهم ترین موضوعاتی که مدیران وب سایت ها با آن در گیر هستند ، محل ذخیره سازی اطلاعاتشان یا همان هاست و سرور وبسایت شان است . انتخاب یک سرویس دهنده حرفه ای تاثیر بسیار زیادی در فعالیت یک وب سایت دارد . آپتایم سرور ، عدم قطع و وصلی سرور از موضوعات بسیار مهمی است که وب مستران و مدیران وب سایت ها با آن در گیر هستند . پس در خرید هاست باید نهایت دقت را داشته باشید .
اما برای دور ماندن از این مشکلات باید چکار کرد ؟ برای جلوگیری از مشکلات روزمره وب سایت حتما در انتخاب پلن های هاستتون توجه داشته باشید. اگر سایتتون از بازدید بسیار بالایی برخوردار است استفاده از سرور های مجازی بسیار اهمیت دارد . اما تفاوت هاست اشتراکی با سرور چیست ؟‌ هاست های اشتراکی در حقیقت جزئی از سرور های مجازی هستند که در اختیار چندین وب سایت است و منابع مشترکی برای ساپورت سایت شما استفاده می شود .
اگر وب سایت شما از بازدید پایینتری برخوردار است استفاده از سرور مجازی برای شما پیشنهاد نمی شود.
انتخاب هاستینگ حرفه ای :
برای انتخاب یک شرکت خدمات هاستینگ شما می توانید از شرکت های بسیار زیادی استفاده نمایید. در این مقاله به بررسی خدمات یکی از شرکت های ارائه کننده هاست و سرور مجازی خواهیم پرداخت با ما در ادامه این مقاله همراه باشید .
دیتا 98 نام یکی از ارائه دهنده های خدمات هاستینگ و سرور مجازی در ایران است این شرکت با ارائه خدمات هاست لینوکس ایران ، هاست لینوکس آلمان ، هاست دانلود ، سرور مجازی ، هاست ویندوز ، طراحی سایت و دامنه توانسته تمامی نیاز های یک وب مستر را در خدمات خود جای دهد . شما اگر به دنبال هاست ارزان هم هستید دیتا نود و هشت بهترین خدمات را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد .
دیتا نود و هشت برای راحتی کاربران خود اپلیکیشنی را هم برای امنیت پسورد برای کاربران خود ارائه کرده است که این اپلیکیشن میزان امنیت پسورد هایی که در طول روز امکان دارد در جاهای مختلف استفاده کنید را بررسی می کند و حتی برای شما پسورد های با امنیت بالا پیشنهاد می دهد، این اپلیکیشن کاربردی را می توانید از کافه بازار دانلود نمایید .
 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتخاب هاستینگ حرفه ای برای پشتیبانی از وب سایت [ رپورتاژ اگهی ]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *