ال جی جی 4 در رنگ طلایی و سفید عرضه شد

ال جی جی 4 در رنگ طلایی و سفید عرضه شد

چند ماه پیش گوشی ال جی V10 عرضه شد و با توجه به ویژگی های بسیار جذابی که داشت توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. ظاهرا در این گوشی رنگ طلایی و سفید محبوب ترین نسخه بوده است و به همین دلیل ال جی تصمیم گرفت تا گوشی جی 4 را نیز در این رنگ ارائه کند؛ البته این رنگ فعلا فقط در کره عرضه خواهد شد.

ال جی جی 4 در رنگ جدید با نام ال جی جی 4 نسخه ی سفید طلایی (LG G4 White Gold Edition) شناخته میشود. این مدل در حال حاضر نسخه ی چرمی ندارد. در نسخه ی سفید طلایی رنگ پشت و جلوی دستگاه کاملا سفید است و کناره های آن نیز طلایی رنگ میباشد.

اما متاسفانه اعلام شده است که ال جی این نسخه را تنها در کره ی جنوبی از طریق یکی از اپراتور های این کشور ارائه میکند. گفتنی است که هنوز مشخص نیست ال جی جی 4 در رنگ سفید طلایی در کشور های دیگر عرضه میشود یا نه؛ هنوز هم الجی در این رابطه اظهار نظر کرده است.

ال جی جی 4 در رنگ طلایی و سفید عرضه شدالبته عرضه این نسخه تنها در کره ی جنوبی منطقی به نظر میرسد. چرا که جی4 در خارج از کشور کره ی جنوبی محبوبیت چندانی ندارد و به همین دلیلی این کمپانی تمام تلاشش را روی همین بازار قرار داده است.

نسخه ی جدید ال جی در کره 700 وون قیمت گذاری شده است که با تبدیل نرخ ارز به مبلغ 600 دلار میرسد. الجی با این کار تلاش کرده است تا بتواند جوانان و سخت پسند ها را به خود جذب کند و  به این وسیله فروش خود را گسترش دهد.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویری از Velvet 2 Pro ال جی فاش شد

نظرات در مورد : ال جی جی 4 در رنگ طلایی و سفید عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *