ال جی گوشی جدید Ray را معرفی کرد

الجی گوشی جدید Ray را معرفی کرد

کمپانی الجی اخیرا گوشی جدیدی را معرفی کرده است. ای گوشی جدید Ray نام دارد و با صفحه نمایشی به اندازه ی 5.5 اینچ آمده است. این گوشی از هر لحاظ یک بالارده با کیفیت است که میتواند در بین خوب های سال 2015 جای بگیرد.

گوشی جدید الجی Ray با یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت آمده است که میتواند ویدئو با کیفیت Full HD ضبط کند. در بخش جلویی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار داده شده تا سلفی های شما با بالاترین رزولوشن به ثبت برسد. الجی در رابطه با قابلیت های اصلی این دستگاه اعلام کرده دوربین های جلو و پشت Ray مخصوص عکاسی طراحی شده اند و میتوانند با کیفیت بالایی عکس های شما را به ثبت برسانند.

این گوشی جدید نیز از زبان طراحی خاص شرکت الجی پیروی میکند؛ به طوری که بدنه ای آلومینیومی دارد و شباهت زیاد به الجی جی 4 دارد. طبق سنت، دکمه های فیزیکی آن در قاب پشتی طراحی شده اند. گوشی جدید الجی ضخامت 9.3 میلی متری دارد.الجی گوشی جدید Ray را معرفی کرداز سایر ویژگی های فنی این گوشی باید به تراشه به کار برده شده در آن اشاره کرد که در آن پردازنده ی هشت هسته ای مدیاتک MT6592M‌ به کار برده شده است و در کنار آن هم پردازنده گرافیکی مدل Mali-400 قرار دارد. این گوشی 1 گیگابایت رم دارد.

باتری الجی Ray ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت دارد و طبق گفته ی خود الجی کاربران میتوانند با استفاده از آن بیش از 10 ساعت به مکالمه صوتی بپردازند. گفتنی است که صفحه نمایش این گوشی کیفیت 720p دارد. این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 5.1 آبنبات چوبی استفاده میکند.

در ابتدای کار الجی قصد دارد گوشی Ray را در روسیه با قیمت 232 دلار عرضه کند و به زودی با قیمتی مشابه در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ال جی گوشی جدید Ray را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *