افشای گزارش تحقیق بازار پزشکی

افشای گزارش تحقیق بازار پزشکی

ملانوما یک نوع سرطان پوست است که روز به روز به تعداد مبتلایان آن افزاده میشود. در طول سالیان اخیر اپلیکیشن های زیادی برای تشخیص ملانوما ساخته شده اند.اپلیکیشن های موبایل مختلفی روی انواع پلت فرم های آی تو اس، اندروید، ویندوز و بلک بری در دسترس هستند. این اپایکیشن ها را میتوان به اپلیکیشن های انالیست الگوریتمی، اپلیکیشن های آموزشی، و اپلیکیشن های آموزش تقابلی تقسیم کرد. اپلیکیشن های انالیست الگوریتمی با پردازش عکس به انالیز کردن خال ها میپردازد. اپلیکیشن های آموزشی و اپلیکیشن های آموزش تقابلی اطلاعاتی از الفبای تشخیص ملانوما به شما میدهند و در تشخیص خودتان راجع به این که آیا ملانوما دارید یا نه به شما کمک میکنند. خال یاب و اپلیکیشن های به یاد آوری به دنبال خال هایی که احتمال دارد به ملانوما ختم شوند میگردند و به شما زمان نوبت کلینیکتان را یاد آوری میکنند.
بر اساس گزارش بازار جدید از شفافیت تحقیقات بازاری، ارزش بازار برنامه های گوشی برای شناسایی ملانوما در اروپا، تا سال 2022 به 1.5 میلیون دلار آمریکا میرسد. انتظار میرود که ارزش این بازار در بین سال های 2014 تا 2022، 47 درصد افزایش میابد.
افزایش بیماران ملانوما و بالا رفتن میزان مرگ میر ناشی از آن باعث افزایش تاکید بر معاینه زودتر بیماران و در نتیجه افزایش نیاز به برنامه های موبایلی برای تشخیص ملانوما میشود. این برنامه ها میتوانند به پیش بینی زودتر این بیماری کمک کنند و در نتیجه میتوانند کمک بزرگی برای بیماران باشند.
نیاز به برنامه های ملانومیا یاب با نفوذ بیشتر گوشی ها و افزایش در استفاده از سلامت دیجیتالی بیشتر احساس میشود. تفاوت هایی در نوع اپایکیشن های موجود در بازار برای ملانوما وجود دارد.
برخی از اپلیکیشن ها بیماران را به دکتر ها وصل میکنند در حالی که برخی از اپلیکیشن ها بر اساس پردازش عکس به تشخیص زودتر این بیماری کمک میکنند. در طی سالیان اخیر، کیفیت اپلیکیشن هایی که عکس هایی از خال های بیماران را برای تشخیص بهتر به مراکز معتبر میفرستند، بهتر شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشای گزارش تحقیق بازار پزشکی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *