Asus ZenFone AR رونمایی شد

هر شرکت در حال تلاش است تا با نشر نخستین خبر از CES از دیگر شرکت پیشی بگیرد. اما Asus امروز با شراکت سخت افزار Qualcomm با اعلام خبر آمدن موبایل های هوشمند ZenFone AR با قابلیت پشتیبانی Google Tango در آینده خواسته است حق تقدم بگیرد. و در همان موقع افشاکننده خبر یک تصویر از روبرو و پشت تلفن همراه هوشمند جدید انتشار کرد.

Qualcomm که امروز در وبلاگ خود خبری دیگر درباره این تلفن همراه گذاشت گفت ZenFone AR قدم به قدم  Lenovo Phab 2 Pro را دنبال کرده و از Tango که نسخه ارتقایافته واقعیت افزوده Google است و هنوز جای کار دارد پشتیبانی خواهد کرد.

ZenFone AR توسط یک پردازنده Snapdragon 821 قدرت یافته است. و از همین تراشه در Google Pixel و OnePlus 3T هم استفاده شده است. این موبایل هوشمند جدید مجهز به سیستم واقعیت مجازی هم می باشد. و این نخستین بار است که از دو سیستم تانگو و واقعیت مجازی در یک دستگاه هوشمند بهره برداری شده است.

Qualcomm در وبلاگ خود گفته است به نظر می رسد موبایل هوشمند جدید ZenFone AR به خوبی سازگار با هدست واقعیت مجازی Daydream از Google می باشد.

البته برای مشخصات کامل و نحوه قیمت گذاری موبایل هوشمند Asus ZenFone AR باید منتظر کنفرانس CES این شرکت تایوانی در چهارشنبه هفته پیش رو باشیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : Asus ZenFone AR رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *