آیفون7c با اندازه ی 4 اینچی سال آینده عرضه خواهد شد

آیفون7c با اندازه ی 4 اینچی سال آینده عرضه خواهد شد

چند ماهی هست که شایعات در مورد یک گوشی جدید از کمپانی اپل شنیده میشود که قرار است با دیگر گوشی های این شرکت تفاوت عمده داشته باشد. به طوری این گوشی صفحه نمایشی در اندازه ی 4 اینچ خواهد داشت و تقریبا یک دستگاه ارزان قیمت خواهد بود. ظاهرا قرار است این گوشی جدید با نام آیفون 7c پاییز سال آینده رونمایی شود.

تا به اینجای کار، شایعات زیادی در مورد معرفی شدن یا نشدن گوشی در اندازه ی 4 اینچ توسط کمپانی اپل به وجود آمده است. پیش از این انتظار میرفت که شاهد معرفي این آیفون جدید با دستگاه های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس باشیم. اما همانطور که مشخص است این اتفاق رخ نداده و انتظارات برای معرفی این دستگاه به سال آینده میلادی موکول شده است.

با توجه به شایعات قبلی، انتظار میرفت که این گوشی جدید با نام آیفون 6 سی راه اندازی شود، اما اپل تصمیم دیگری دارد و دستگاه 4 اینچی جدید اپل، آیفون 7 سی نام گذاری خواهد شد.

این گزارشات تازه، به وسیله اصلی ترین تولید کننده محصولات کمپانی اپل یعنی Foxconn  منتشر شده اند و تا حدود زیادی میتوان از صحت داشتن آن اطمینان حاصل کرد. اگر گزارشات حقیقت داشته باشند، آیفون 7 سی با قیمتی حدود 400 تا 500 دلار در پاییز سال آینده برابر با ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 14 پرو به دوربین 48 مگاپیکسلی تجهیز است

نظرات در مورد : آیفون7c با اندازه ی 4 اینچی سال آینده عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *