آموزش حذف اکانت تانگو

آموزش حذف اکانت تانگو

حذف اکانت تانگو :‌تانگو یکی از پیام رسان های اینترنتی و به نوعی یک شبکه اجتماعی است که اغلب کاربران اینترنت با آن آشنا هستند . حذف اکانت تانگو یکی از موضوعاتی است که کاربران این اپلیکیشن کاربردی به دنبال آن هستند که در در این مقاله می خواهیم به آموزش قدم به قدم حذف کامل اکانت تانگو بپردازیم…

نحوه حذف اکانت تانگو

در مرحله اول باید از یک نرم افزار تغییر ip استفاده کنید و نرم افزار تانگو را باز کرده و در حالت Minimize بر روی لینک زیر کلیک کنید .

لینک دانلود

در صفحه جدید تانگو اطلاعاتی از قبیل شماره و اسم و آدرس ایمیل شما را از شما سوال می کند که باید آن ها را به درستی کامل کنید و توجه داشته باشید که در ابتدای شماره تلفن خود را بدون صفر وارد کنید و اطلاعات وارد شده را تایید کنید.

در صفحه دوم تانگو علت حذف اکانت را از شما می پرسد که شما باید به آن ها پاسخ دهید که زیاد مهم نیست

سوال هایی از قبیل علت استفاده از تانگو . جنسیت شما و اینکه بعد از حذف اکانت از چه مسنجری استفاده می کنید و در انتها می توانید از تانگو به سلیقه خودتان انتقاد کنید و بعد از اتمام موارد بالا بر روی گزینه ارائه یا Submit کلیک کنید تا در 72 ساعت آینده اکانت شما از دیتابیس تانگو کاملا حذف شود.

اگر این مقاله آموزشی برای شما جذاب بود ، خوشحال خواهیم شد نظراتتان را در مورد این مقاله در بخش نظرات اعلام نمایید. نظرات شما باعث دلگرمی ما در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد شد .

ویدئویی از آموزش حذف اکانت تانگو

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران + دانلود

نظرات در مورد : آموزش حذف اکانت تانگو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *