آموزش افزایش سرعت اینترنت در گوشی های هوشمند

آیا از سرعت پایین اینترنت 3G رنج می برید؟ ما در این مقاله به شما راه کار هایی را آموزش می دهیم تا سرعت اینترنت خود را تا 50 درصد افزایش دهید و مصرف حجم اینترنت را تا 50 درصد کاهش دهید ! پس اگر از اینترنت 3G سیم کارت یا WiFi ضعیف استفاده می کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

در قدم اول نرم افزار OPERA MAX را بر روی گوشی خود نصب کنید !

save-data-in-gaana-and-saavn-with-opera-max-840x439کارکرد این نرم افزار ساده می باشد.درخواست های اینترنتی شما از طریق این اپلیکیشن ارسال و دریافت می شوند ولی به صورتی که برای کاربران مهم نمی باشد را حذف می کند تا حجم مطالب به صورت چشم گیری کاهش یابد برای مثال یک فایل ویدئویی با حجم 20 مگابایت را بدون تغییر کیفیت به 5 مگابایت کاهش حجم میدهد که شما میتوانید از لینک زیر این نرم افزار را برای گوشی های اندروید خود دانلود و نصب کنید.

دانلود Opera Max

از FaceBook Lite استفاده کنید !

facebook-lite-main-menu-settingsاگر شما هم یکی از کاربران علاقه مند به مسنجر فیس بوک هستید از این نسخه برای وارد شدن به حساب کاربری خود استفاده کنید.این اپلیکیشن امکان دسترسی سریع و راحت به فیسبوک و امکان مشاهده به اشتراک گذاشتن تصاویر و متن را به شما میدهد و همچنین می توانید با دوستان خود به راحتی پیام بفرستید و با سرعت بالا تری با آن ها ارتباط برقرار کنید.این اپلیکیشن را می توانید از لینک زیر دانلود کرده و نصب کنید.

دانلود Facebook Lite

عکس ها را بر مرورگر غیرفعال کنید !

opera-windows-phone-1040x5801تمام مرورگر ها قابلیت غیر فعال کردن عکس را در خود ندارند پس اول از همه شما به یک مرورگر مانند Opera Mini دارید تا امکان غیر فعال کردن عکس را به شما بدهد.حال وقتی مرورگر شما از باز کردن عکس ها خودداری می کند سرعت شما بالا رفته و در مصرف حجم اینترنت نیز صرفه جویی شده است.برای این کار در قسمت تنظیمات مرورگر گزینه Text Only را فعال کنید.همچنین نرم افزار Opera Mini را میتوانید از لینک زیر دریافت و نصب کنید.

دانلود Opera Mini

پاکسازی حافظه پنهان یا همان cache 

clear-cache

با انجام دادن موارد بالا باز هم احساس کندی می کنید؟ پس شما نیاز به پاکسازی Cache مرورگر خود دارید برای این کار نرم افزار های زیادی وجود دارد که ما به شما App Cache Cleaner را پیشنهاد می دهیم که در لینک زیر می توانید آن را دریافت و نصب کنید.

دانلود App Cache Cleaner

نرم افزار های غیر ضروری را پاک کنید !

شاید شما هم از آن کاربرانی هستید که علاقه زیادی به دانلود برنامه های مختلف و تست آن ها دارید ولی باید بدانید هر چه فضای حافظه داخلی آزاد تر باشد سرعت موبایل و مرورگر هم افزایش می یابد پس سعی کنید از نصب کردن برنامه های غیر ضروری خودداری کنید.

اگر این مقاله آموزشی برای شما جذاب بود ، خوشحال خواهیم شد نظراتتان را در مورد این مقاله در بخش نظرات اعلام نمایید. نظرات شما باعث دلگرمی ما در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد شد .

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش افزایش سرعت اینترنت در گوشی های هوشمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *