آمازون “Rapids” را برای مطالعه کودکان راه اندازی کرد

آمازون امیدوار است با اپلیکیشن هیجان انگیز و جدیدش تحت عنوان “Rapids” کودکان را به مطالعه سرگرم کند. این برنامه به کاربران کوچک اجازه می دهد از طریق پیام ها داستان هایشان را دنبال کنند.

Rapids برای کودکان 7 تا 12 سال طراحی شده است. تا به منظور مطالعه در مکالمات روی پیام ها کلیک کنند تا داستان هایشان را بخوانند.

این برنامه امیدوار است از طریق افزایش اعتماد به نفس کودکان را مشتاق به خواندن پاراگراف های پسین کند. در بیشتر کتاب های Rapids به جای روایت مستقیم از کاراکترها برای قصه گویی استفاده شده است.

z

Rohit Agarwal، مدیر کل آموزش و پرورش K-12 آمازون، گفت: “بسیاری از کودکان عاشق چت کردن با دوستان و خانواده شان از طریق موبایلشان هستند. ما از نویسندگان و تصویرگران خواستیم برنامه ای بسازند که داستان گفتن را ساده کند. همچنین از به اشتراک گذاشتن Amazon Rapids با والدین و کودکانشان هیجان زده ایم.”

p

تیم آمازون Rapids می گوید: “نخستین تجربه خواندن کودک باید سرگرم کننده و لذت بخش باشد. طوری که وقتی می خواهد بخواند مشتاق شود دوباره و دوباره مطالعه کند. کتاب خواندن باید کودکان را وادار به خندیدن کند. آن ها را به اسارت مطالعه در آورده و تخیلاتشان را تحریک کند.”

a

از دیگر امکانات برنامه آن است که مجهز به دارا بودن واژه نامه می باشد. واژگان داستان های درون برنامه طوری طراحی شده اند که مناسب سنین 7 تا 12 سال است. و بچه ها به راحتی می توانند به تعریف و تلفظ کلمات بپردازند. علاوه بر این، آن ها می توانند برخی واژه ها را به طور خودکار به فرهنگ لغات شخصیشان اضافه کنند.

هر داستان پیام های مکالمه وار میان شخصیت ها می باشد. در نتیجه، خوانندگان با کلیک کردن روی پیام بعدی داستان را دنبال می کنند.

بچه ها می توانند کتابخانه ای پر از کتاب های کشف شده داشته باشند. کتاب ها در ژانرهای مختلفی اعم از ماجراجویی، فانتزی، طنز، رازآلود، علمی، تخیلی و ورزشی موجود هستند.

از دیگر ویژگی های Rapids این است که خوانندگان می توانند در حالت “Read to me” کتاب ها را از طریق صدای روباتیک بشنوند.

lkjاشتراک ماهیانه این برنامه 2.99$ در نظر گرفته شده و شما می توانید روی هر دستگاه با سیستم عامل اندروید یا iOS آن را دانلود و نصب کنید. ماهانه امکانات بیشتری به Rapids اضافه خواهد شد. و والدین می توانند این برنامه را برای مدت دو هفته به صورت رایگان آزمایش کنند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آمازون “Rapids” را برای مطالعه کودکان راه اندازی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *